iPod update stroom adapter?

Ik heb net een update geinstalleerd op m'n iPod, maar nu moet hij aan de stroom adapter gezet worden zegt 'ie! Laat ik die nu toevallig in amerika hebben liggen... is hier een omweg voor om het gewoon aan de powerbook te doen?

Probeer is om 'm te unmounten; hem van je desktop naar je prullenbak slepen; dan laadt ie normaalgezien gewoon op; misschien dat dat kan werken..

hij mount uberhaupt niet :( Staat een icoontje in het scherm van een lichtnetadapter...

Niemand in je buurt met een iPod, een kennis mss?

niemand in de buurd nee :( hmm, nu geen tijd maar zal de support pagina's van apple er vanavond eens op na slaan

Mijns inziens moet er toch überhaupt een mogelijkheid zijn dit te doen zonder stroomadapter; aangezien die standaard niet meer meegeleverd worden ..

Hem gewoon connecteren op je laptop of desktop? Dan laadt hij op via de usb of firewire poort.

aansluiten met FireWire kabel, dat werkt bij sommige modellen wel. Hij moet echt spanning hebben om de Firmware te flashen.

ik heb alleen een universal dock met usb 2.0 kabel, maar dan doet 'ie niks :(

[quote:e6ca95c7db="vishaakje"] Laat ik die nu toevallig in amerika hebben liggen... [/quote:e6ca95c7db]

!?! da’s een eindje om voor een adapter :wink: Max

Vrees toch dat je even zo'n stekkertje moet gaan halen. Wat weer wel fijn is, het kost niet veel. :(

@max: ja, kan er niet zo even bij idd

@uxmal: kan ook niets vinden op de apple site, dus vrees het ook :frowning: vind het wel heel slecht hoor. Zou toch makkelijk moeten kunnen in je dock lijkt me

Al je een adapter gaat halen en je wilt niet teveel geld uitgeven. Koop dan niet de originele van Apple. Ik heb er 1 gekocht van een alternatief bedrijf. Ik weet niet meer hoe die heet, maar hij lag ook bij de media markt zag ik laatst. Hij is ook gewoon wit en de stekker/adapter ziet eruit als een telefoonlaad stekker. Volgens mij was deze ongeveer tien euro goedkoper dan die van Apple.

[i:a7929470e4]Edit: ik had de bon hier nog liggen: hij heet Logic3 AC adapter for iPod. Ik heb hem destijds gekocht bij het Apple centre in Enschede, dus misschien dat hij ook bij meerdere apple winkels ligt.[/i:a7929470e4]

heb bij 3 mensen in de buurt gewoon aangebeld :) nummer 3 had een iPod met stroom adapter :P

update is er inmiddels doorgekrult :smiley: Bedankt voor de tips enzo nog