Er is na de release van iTunes 4.9 ook een iPod update vrijgegeven. Deze zou extra ondersteuning bieden op de iPod voor podcasting. Echter mijn 3G 15 gig is niet veranders na de update, nog steeds prijkt er versie 2.3 op en ik zie niet veranderd. Alleen een extra playlist is erbij gekomen. Ik hoorde op een US podcast [maccast] dat er in het hoofdmenu ook iets voor podcasting bij zou zijn gekomen, maar daar zie ik neit van terug.
Volgens mij worden die 3G's niet ondersteund voor die update, dus je kan wel podcasts afspelen, maar er is gn wijziging in het hoofdmenu.
Maar kan mis zijn.
Ik dacht dat "podcasts" onder het menu "muziek" zou staan , tussen afspeellijsten, albums,...
Daar staat het bij mij ook (4G)
Dit lees ik op de apple site [quote:7e1b410913] iPod Updater 2005-06-26 includes new iPod Software 1.2 for iPod with color display, new iPod software 3.1 for iPod with Click Wheel and new iPod software 1.4 for iPod mini. iPod Updater 2005-06-26 contains the same software versions as iPod Updater 2005-03-23 for all other iPod models. [/quote:7e1b410913] Dus, geen update voor jou jammer genoeg. Al kan je natuurlijk wel gewoon podcasts afspelen, maar met iets minder franjes op je ipod.
Op mijn 3G iPod heb ik onder afspeellijsten automatisch, na het downloaden van van wat podcasts, een podcast-"directory" gekregen, waar ze bij updaten in geplaatst worden. :D
steeds als ik die nieuwste iPod update download en hem uitvoer zegt ie dat het die van 23 maart is :roll:
waarom spring dat ding trouwens steeds op z`n frans
Werkt op m'n 3G iPod. Alleen vind ik het jammer dat alle Podcasts in 1map gezet zijn. Ben gewend dat in verschillende mappen te hebben
Bij mijn mini is het zo als ik 1 poscast heb geluisterd gaat ie weer terug naar het hoofdmenu, dit is gigantisch irritand...kun je dit veranderen?
Das een beetje jammer. Wat anders hierover, ik hed altijd een smart playlist gehad met alles met het genre 'podcast' erin én eentje met de genre 'podcast' dat 0x is afgespeeld. Zo heb ik dus een map met ongeluisterde podcasts, of eerder, hád ik die.,
Die werkt niet meer.
Iemand een oplossing hiervoor?