iPod Update?

moet ik mijn iPod aan mjn Mac hangen voordat de software update herkent dat hij deze updat emoet installeren.

==========
Versie 1.3.1 van de iPod-software verbetert de compatibiliteit tussen Mac OS X 10.3 (Panther) en de iPod.

Als het nodig is om uw iPod bij te werken, wordt de iPod-software-updater gestart zodat u versie 1.3.1 van de iPod-software kunt installeren zodra u de iPod opnieuw aansluit en iTunes wordt gestart.

Versie 1.3.1 van de iPod-software ondersteunt alleen iPods zonder een dockconnector.

Meer informatie over de iPod vindt u op http://www.apple.com/nl/support/ipod (Nederland) of http://www.apple.com/benl/support/ipod (België).
=============

das oeroud, die heb ik al maanden geleden geinstalleerd toen ik nog een ipod had...

ja, maar hij de computer geeft nooit aan met een vokje of ik hem wel of niet moet installeren en dan maakt het niet uit of de iPod erana hangt of niet, dat maakt geen verschil.

Zou het niet zo kunnen zijn dat het al op je iPod is geïnstalleerd?... Bij mij deed ie er niet moeilijk over...gewoon iPod aansluiten en dubble click op het bestandje...

[off topic]

Dat is nou weer eens een leuke avatar, Keko!!
Doet me denken aan die filmpjes die de VPRO vroeger uitzond op zondagmorgen
en Spinvis is ook oké

[/off topic]

ik heb hetzelfde probleem Versie 2,1 is geinstalleerd op de iPod

Mss omdat hij win-formateerd is?
(nodig voor school :x )

Volgens mij is 1.3.1 voor oude iPods (alleen echte firewire poort) en 2.1 voor de nieuwe modellen (connector) En mensen met Win geformateerde iPods: kan je niet een (win) programma'tje gebruiken dat mac schijven herkent? Volgens mij bestaaan die ...

Ik gebruik mijn iPod ook op Win & Mac in combinatie met [url=http://www.mediafour.com/products/xplay/] xPlay[/url], werkt perfect, ook na updaten van Mac software

Xplay, heel goed. Dus mensen met Win ... en zo kan je nog wma op de iPod zetten ook ...

[quote:f294c0b629="aperitivo"]...en zo kan je nog wma op de iPod zetten ook ...[/quote:f294c0b629] Daar heb je wel een heel interessant punt te pakken :o

waar check ik wat op de iPod is geinstalleerd?

Op de iPod ga je naar menu 'Instellingen' en dan naar 'Info'...

Daar staat de geinstalleerde versie (in mijn geval 2.1).

[quote:59f4a9d2af]Xplay, heel goed. Dus mensen met Win ... en zo kan je nog wma op de iPod zetten ook ...[/quote:59f4a9d2af]

Dan moet ik op elke pc die ik in school gebruik Xplay instaleren… meeste pc’s hebben een beperkt account dus kan niets geinstaleerd worden… :?

het staat me bij dat ik 2.1 inderdaad ooit heb geinstalleerd, maar waarom komt ie in de software update dan steeds met 1.3.1? ik snap er geen hout van. ik zal de iPod controleren, maar hij was nu helemaal leeg en koppel hem net aan de mac en nu kan ik niet navigeren in de iPod, even wachten totdat ie geladen is. Anyway... wat moet ik met deze bestanden:

iTunes 3.0.1 for Mac OS X
iTunes 2.0.4 for Mac OS 9
iPod Installer Mac OS X
iPod Installer Mac OS 9

Ik bedoel… ik gebruik geen OS9 meer, en voor OSX heb ik natuurlijk iTunes 4. Ik vind het maar een beetje vaag.

p.s. in de software updater staat dat ik op 25 november versie 2.1 van de iPod updater heb binnengehaald en heb geinstalleerd.

:?

versie 1.2.2 staat hier… maar hoe vaag is dat als ik die andere update al heb gedownload? ik snap er niets van… overigens is dit een 10 GB iPod, firewire zonder dock ding. Een oude generatie iPod. Wellicht kan daar geen 2.1 op?

maar goed… ik moet dus gaan updaten, want dit 1.2.2 is niets!

[quote:8468edcfe6="KeKo"]das oeroud, die heb ik al maanden geleden geinstalleerd toen ik nog een ipod had...[/quote:8468edcfe6]

Toen ik nog een iPod hád?! Heb je 'mn weg gedaan?! Dat is Apple-lastering!! :x Hoe durf je!

Haha. Nee, zonder gekheid, vertel! Wat zet jou aan tot iPod-wegdoenerij?