iPod Updater 2005-02-22 / 2005-02-23

iPod Updater 2005-02-22 is uit. (update : is nu veranderd naar 2005-02-23) Heeft iemand 'm al getest? Ik installeer 'm nu!

Groeten,
Dennis

ik ben hem ook aan het downloaden, maar deze is toch alleen bedoeld voor de nieuwe iPods, of ook nog voor een 3th gen?

- Shuffle Functie is toegevoegd, maar eigenlijk kon je dat al doen.. iTunes 4.7 support.. kon ook al... Verder lijkt 't als of mijn iPod sneller is geworden.. maar dat kan ook aan mij liggen. :) Ze hebben ook wat aan de Wekker gedaan, je kan nu niet meer meteen zien welke tijd je de wekker hebt gezet en welke playlist je hebt gekozen. Wat ze bedoelen met 'Muziek' vraag ik me af, ik dacht dat we dat toch ook eigenlijk al hadden? Wel mooi dat ze de oudere generatie eindelijk weer eens updaten!

Dennis

Omg ik kan het bijna niet geloven en het is waar. Ze hebben de firmware voor de 3de generatie's ook aangepast. Net zoals die van de nieuwe iPod's. Met shuffle in het hoofdmenu. Dank u Apple dank u.

Kga em direct downloaden :D

In hoeverre is er verschil tussen de oude 4G Firmware en de nieuwe? Dan weet ik of ik weer bij een vriend langs moet... (Sick of my Win98... maar ook geen geld voor een nieuwe :( )

iPod clickwheel is nog steeds 3.0.2.

Dank je :)

3rd gen iPod update 2.3:

OOOOEPS de equalizer toont de gekozen instelling niet meer !!! Gelukkig werkt de equalizer wel nog en kan je nog je keuzes maken. :oops:

Inderdaad de shuffle zit nu ook in het hoofdmenu voor de 3rd gen. iPod! Schitterend en voor velen onder ons een absolute must. 8)

De shuffle wordt pas actief in het hoofdmenu nadat je hem aanzet via “instellingen hoofdmenu”!

Playlist: ON-THE-GO doet het nu ook prima, met bewaar en wis mogelijkheid! Nummers toevoegen aan deze playlist doe je door gelijk welk nummer (of playlist of album) met de selectieknop ingedrukt te houden.

MUZIEK is handig zo kan je alle andere (albums, playlists, artiesten…) wissen uit het hoofdmenu en alles onder MUZIEK plaatsen.

De update is ook voor de nieuwe iPods die net uit zijn. 6GB mini!

[quote:54b4e070b4="kristo"] Playlist: ON-THE-GO doet het nu ook prima, met bewaar en wis mogelijkheid! Nummers toevoegen aan deze playlist doe je door gelijk welk nummer (of playlist of album) met de selectieknop ingedrukt te houden. .[/quote:54b4e070b4]

Dat is niet nieuw, dat was al zo.

Kan ik mijn iPod 3G 20 Gb die voor de PC/Mac (win32) is geformatteerd gewoon met mijn Powerbook updaten? Of zal die mijn iPod een Mac-structuur geven?

Laatste update dateert nog van in mijn windows periode :stuck_out_tongue:

Nee, je zult dat op een pc moeten doen.

[quote:21032b7341="tennapel"][quote:21032b7341="kristo"] Playlist: ON-THE-GO doet het nu ook prima, met bewaar en wis mogelijkheid! Nummers toevoegen aan deze playlist doe je door gelijk welk nummer (of playlist of album) met de selectieknop ingedrukt te houden. .[/quote:21032b7341]

Dat is niet nieuw, dat was al zo.[/quote:21032b7341]

Dat was nog niet zo met 3G!
Dit was dé feature waar alle 3G iPod gebruikers op zaten te wachten, 4G had dit al!
De 3G en 4G gewone iPod lijken nu best veel op elkaar met wat ze kunnen allebei…

Dennis

[quote:58fd99035a=“kristo”]3rd gen iPod update 2.3:

OOOOEPS de equalizer toont de gekozen instelling niet meer !!! Gelukkig werkt de equalizer wel nog en kan je nog je keuzes maken. :oops: [/quote:58fd99035a]

Dat is bij de vorige update van de 4G ook aangepast… zeer irritant, ik wil gewoon snel kunnen zien hoe mijn EQ staat :frowning: De rest had de G4 al

I'm impressed, de update heeft ook nieuwe dingen voor de eerste en tweede generatie iPods. Any weg, hij is nu 2005-02-23... Zat zeker een foutje in 2005-02-22 :mrgreen:

[quote:57e7aba084="rrrichie"]I'm impressed, de update heeft ook nieuwe dingen voor de eerste en tweede generatie iPods. Any weg, hij is nu 2005-02-23... Zat zeker een foutje in 2005-02-22 :mrgreen:[/quote:57e7aba084]

Titel is aangepast :wink:

Ik zie nu dat de updater zelf wel 2005-2-22 heet, maar het bestand wat ik gedownload heb was 2005-2-23.

Ik weet of iemand die hem gisteren heeft gedownload het kan vergelijken. Het kan ook zijn dat enkel de installer is aangepast. Het update programma zelf is gemaakt 17-2-2005 en is 62296887 bytes groot.

Als je een oude iPod hebt is dit wel erg cool. Ik ben ze allemaal even aan het nalopen, maar het ziet er naar uit dat alles nu werkt als een 4G iPod. Inclusief shuffle en liedjes toevoegen EN verwijderen uit On-The-Go.

De 3G kan je dus ook gewoon aan je Mac laten hangen, hij is volledig bedienbaar als je eject doet in iTunes, eerst moest je hem ontkoppelen. Ik zal zo nog even een 1G uitgebreid testen.

Wat nog wel mist het vergeten van een aantal instellingen na een deep sleep, zie ik al. (click weer aan, contrast instelling behoud hij wel gelukkig)

ik heb een 3generatie en de shuffle functie staat niet in hoofdmenu terwijl 'MUSIC' er nu wel staat... (precies maar halvelings ge-updated Wat nu?

Ga naar menu "settings/instellingen" kies dan "main menu/Hoofdmenu" even naar beneden scrollen en daar staat ergens ShuffleSongs/ShuffleNummers, die moet je on setten. Dan staat shuffle in het hoofdmenu.

Let op in het menu settings/instellingen staat ook Shuffle nummers, maar dat is de “bekende” mode om random liedjes af te spelen.