iPod Updater 2005-02-22 / 2005-02-23

[quote:4f76dfcc46]ik heb een 3generatie en de shuffle functie staat niet in hoofdmenu terwijl 'MUSIC' er nu wel staat... (precies maar halvelings ge-updated Wat nu?[/quote:4f76dfcc46]

je moet het in je instellingen even aan zetten

instellingen > hoofdmenu> shuffle nummers van uit naar aan zetten

dan staat ie er wel, is wel relaxed maar vooral die meerdere on the go playlists kunnen maken is helemaal goud!!

[quote:1d40ad8d8b="dennis"][quote:1d40ad8d8b="tennapel"][quote:1d40ad8d8b="kristo"] Playlist: ON-THE-GO doet het nu ook prima, met bewaar en wis mogelijkheid! Nummers toevoegen aan deze playlist doe je door gelijk welk nummer (of playlist of album) met de selectieknop ingedrukt te houden. .[/quote:1d40ad8d8b]

Dat is niet nieuw, dat was al zo.[/quote:1d40ad8d8b]

Dat was nog niet zo met 3G!
Dit was dé feature waar alle 3G iPod gebruikers op zaten te wachten, 4G had dit al!
De 3G en 4G gewone iPod lijken nu best veel op elkaar met wat ze kunnen allebei…

Dennis[/quote:1d40ad8d8b]

Ik heb een 3G en de nieuwste iPod updater nog niet en als ik bij een nummer de selectiekop ingedrukt hou dan komt deze op de on-the-go playlist. Deze playlist kan ik weer wissen of bij de volgende sunchronisatie met iTunes wordt deze playlist bewaard.

[quote:25b13f068a="tennapel"] Ik heb een 3G en de nieuwste iPod updater nog niet en als ik bij een nummer de selectiekop ingedrukt hou dan komt deze op de on-the-go playlist. Deze playlist kan ik weer wissen of bij de volgende sunchronisatie met iTunes wordt deze playlist bewaard.[/quote:25b13f068a]

Je kan nu een nummer toevoegen (zoals al kon) maar… ook weer verwijderen uit de playlist zelf en je kan de playlist bewaren op je iPod zelf. Dat alles zonder iTunes. Als je bijv op een feest ben met je iPod zijn dit soort dingen zeer handig. Je kan dan heel snel een lijstje maken, en ook e.a. er weer uithalen (voorheen moest je de hele playlist wissen en weer opnieuw beginnen)

Leuk, maar waarom nog steeds geen ondersteuning voor een FAT-32 iPod? Apple koketteert toch zo graag met de Windows-vriendelijkheid van de iPod? :?

[img:b47bf71bcd]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=4138[/img:b47bf71bcd]

Nu moet ik weer naar een pc-gebruiker in bezit van iPod/XP om te updateën. Op de universiteit kan je hem wel als externe HD gebruiken (erg handig :P) maar daar mag je om begrijpelijke redenen geen (iPod-update)software installeren :x.

Mijn 10.3.8 iMac wil hem niet meer zien met iTunes 4.7.1, net zoals bij een eerdere update het geval was en HFS+ formatteren is niet echt een optie want die slikt XP weer niet. Nou ja er zijn ergere zaken in de wereld, maar irritant is het wel :roll:.

Mijn iPod 3g 30Gig weigert te updaten. :cry:

Als ik de nieuwe update uitvoer krijg ik een melding dat de iPod ontkoppelt is en dat ik hem opnieuw opstarten moet. Nu meen ik dat te doen met de volgende procedure, HOLD aan…en…uit, [i:9655dfa21a]menu[/i:9655dfa21a] en [i:9655dfa21a]play[/i:9655dfa21a] toets tegelijk 5 seconden ingedrukt houden, herstart en voila… nog steeds 2.2. Mmmmmmmmmmmm… wat doe ik fout?

[quote:09ee159683="rrrichie"]Als je een oude iPod hebt is dit wel erg cool. Ik ben ze allemaal even aan het nalopen, maar het ziet er naar uit dat alles nu werkt als een 4G iPod. Inclusief shuffle en liedjes toevoegen EN verwijderen uit On-The-Go.[/quote:09ee159683]

Hoe doe je dan verwijderen uit On-The-Go???

[quote:8f874d296d="iRamon"][quote:8f874d296d="rrrichie"]Als je een oude iPod hebt is dit wel erg cool. Ik ben ze allemaal even aan het nalopen, maar het ziet er naar uit dat alles nu werkt als een 4G iPod. Inclusief shuffle en liedjes toevoegen EN verwijderen uit On-The-Go.[/quote:8f874d296d]

Hoe doe je dan verwijderen uit On-The-Go???[/quote:8f874d296d]

On-The-Go lijst openen, naar het liedje scrollen, select knop indrukken en vast houden. Balkje knippert en weg is liedje.

[quote:8c3b81d2be="rrrichie"][quote:8c3b81d2be="iRamon"][quote:8c3b81d2be="rrrichie"]Als je een oude iPod hebt is dit wel erg cool. Ik ben ze allemaal even aan het nalopen, maar het ziet er naar uit dat alles nu werkt als een 4G iPod. Inclusief shuffle en liedjes toevoegen EN verwijderen uit On-The-Go.[/quote:8c3b81d2be]

Hoe doe je dan verwijderen uit On-The-Go???[/quote:8c3b81d2be]

On-The-Go lijst openen, naar het liedje scrollen, select knop indrukken en vast houden. Balkje knippert en weg is liedje.[/quote:8c3b81d2be]

Als ik jou instructies opvolg maakt ie een nieuwe On-The-Go aan met dat liedje…
Toch verliep de installatie van 2.3 goed.

Yep, en als je dan in die On-The-Go playlist select ingedrukt houd op dat liedje verdwijnt het liedje weer uit die lijst.

Wat ook een idee is om ff de manual van Click Wheel te downloaden.

misschien een domme vraag maar met zo'n update moet je dan alle muziek er opnieuw opzetten ?

@mekker, als je update kiest , blijft je muziek en alles erop staan..

De 1.5 update voor de oudere iPods is echt geweldig !
Mn 2G 10 GIG lnavigeert ook veel beter 8)

[quote:42ffe0cc1f="LeBigMac"]Leuk, maar waarom nog steeds geen ondersteuning voor een FAT-32 iPod? Apple koketteert toch zo graag met de Windows-vriendelijkheid van de iPod? :?

Nu moet ik weer naar een pc-gebruiker in bezit van iPod/XP om te updateën. Op de universiteit kan je hem wel als externe HD gebruiken (erg handig :P) maar daar mag je om begrijpelijke redenen geen (iPod-update)software installeren :x.

Mijn 10.3.8 iMac wil hem niet meer zien met iTunes 4.7.1, net zoals bij een eerdere update het geval was en HFS+ formatteren is niet echt een optie want die slikt XP weer niet. Nou ja er zijn ergere zaken in de wereld, maar irritant is het wel :roll:.[/quote:42ffe0cc1f]

Gewoon tegen Apple vertellen. Je kan in iTunes feedback geven of via de website. Kan nooit kwaad.

Hm zelfs dat als je je ipod oplaad is aangepast. Niet meer die onduidelijke blokjes maar een balk die van wit naar zwart gaat etc. Handig :-)

bent er bij mee! Apple bedankt