iPod usb verlengen no way ?

Hallo,

Is het mensen al gelukt door met een usb2 verlangkabeltje de kabel te verlengen?.. ik heb het geprobeert en kreeg allemaal schrijf errors (na een tijdje schrijven vanaf Windows naar de iPod), best wel jammer omdat ik hele tijd mijn pc kast uit de computer kast moet halen, iemand een andere oplossing om toch de usb te verlengen zonder dat er een storing optreed?..

Een Mac kopen... 8)

Maar noem eens een error dan die voor komt? Enkel “een foutmelding” hebben wij niks aan.

[quote:bcc35da35a="Windows"] Erreux 1.

Windows - Uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt

Kan niet alle gegevens voor bestand G: opslaan. De gegevens
zijn verloren gegaan. Deze fout kan zijn veroorzaakt door
een fout in de computerhardware of netwerkverbinding.
Probeer het bestand ergens anders op te slaan.

OK

Erreux 2.
G:

G: Het apparaat is niet klaar.

OK

[/quote:bcc35da35a]

Dit soort vage meldingen…

Een USB hub met voeding ertussen plaatsen?

Heb je wel drivers voor je chipset geinstalleerd?

Geen onbekende stuurprogramma's etc. maar ik denk dat het signaal zodanig zwakker wordt dat het gaat storen want als ik de kabel van apple 1 meter heb dan werkt het perfect....

Edit:

ik denk dat de enige oplossing is om een extra usb naar dock kabel erbij kopen…

USB kabel

19 euro voor een stukje kabel pfffrt…

Die kabel is even lang als de kabel die je nu hebt. Dus daar schiet je niks mee op. Daarom mijn advies om een USB hub te kiezen met een voeding. Daarmee kun je de kabel verlenging zonder verlies van signaal. Uiteraard wel een USB2 hub aanschaffen.

[quote:55e413d58b="macpro"]Die kabel is even lang als de kabel die je nu hebt. Dus daar schiet je niks mee op. [/quote:55e413d58b]

nouja mijn iPod kan op de computer kast liggen, en dan kan ik heb zo ontkoppelen en dan gebruik ik de andere als reiskabel.

Dat is namelijk het probleem, ik neem altijd mijn iPod mee naar school waarbij ik de iPod als externe hardeschijf gebruik. Maar omdat ik thuis ook de bestanden wil bijwerken of wat nieuwe muziek erop wil zetten moet ik weer de hle computerkast aan de kant tillen, maar enfin ik kijk even wat de opties zijn usb hub kan nooit verkeerd zijn…

ja en het zou toch eens niet over windows gaan met alle fouten :P