Ipod verbrand binnenin?

Hey iedereen, het scherm van mijn Ipod ziet een beetje bruin, precies of hij is verbrand vanbinnen. Kan dit? Ik heb mijn Ipod een paar keer aangesloten op mijn cd-speler met een kabel die ik daarvoor heb gekocht en ik dacht te merken dat hij daardoor een breetje bruin zag. Moet ik dan mij Ipod niet meer aansluiten op mijn cd-speler? En gaat dat bruin nog weg, of is hij beschadigd? Groetjes, Tess

heb je er al eens aan geroken ?

[quote:bd54712704="tessjefreak"]Hey iedereen, het scherm van mijn Ipod ziet een beetje bruin, precies of hij is verbrand vanbinnen. Kan dit? Ik heb mijn Ipod een paar keer aangesloten op mijn cd-speler met een kabel die ik daarvoor heb gekocht en ik dacht te merken dat hij daardoor een breetje bruin zag. Moet ik dan mij Ipod niet meer aansluiten op mijn cd-speler? En gaat dat bruin nog weg, of is hij beschadigd? Groetjes, Tess[/quote:bd54712704]

er is een probleem bij sommige iPods dat bij het laden de contrast verandert… nadat je hem uit het dock haalt is het na 5 minuten weg…

[quote:cf595b2568="tessjefreak"]Hey iedereen, het scherm van mijn Ipod ziet een beetje bruin, precies of hij is verbrand vanbinnen. Kan dit? Ik heb mijn Ipod een paar keer aangesloten op mijn cd-speler met een kabel die ik daarvoor heb gekocht en ik dacht te merken dat hij daardoor een breetje bruin zag. Moet ik dan mij Ipod niet meer aansluiten op mijn cd-speler? En gaat dat bruin nog weg, of is hij beschadigd? Groetjes, Tess[/quote:cf595b2568]

Ipod aansluiten op een CD speler? Waarom zou je dat doen…? Hoe dan ook… die van mij heeft ook een lichte verkleuring in de bovenzijde. Die zie ik echter alleen als ik hem op een bepaalde manier tegen het licht houd. Ik weet niet of het wel of niet normaal is… ik heb me er nooit zorgen over gemaakt…

dit is normaal, ongeveer elke ipod heeft het en dit komt door:

de interne constructie van de ipods, er was ook veel te doen om de eerst 15" alu powerbooks met witte vlekken, dit is een soortgelijk iets.

de plaats waar de minijack van de koptelefoon ingestoken wordt duwt een beetje tegen de achterkant van het schermpje en je krijgt ongeveer hetzelfde effect als wanneer je met je vinger over een tft of over zelfs nog maar een schermpje van een rekenmachientje gaat.

het probleem is dus gewoon de interne druk achter het schermpje…

de verkleiningsoperatie van de 3de generatie ipods heeft dus een klein behuizingsprobleempje. maar dit beïnvloedt de kwaliteit van het spelen niet en is niet schedelijk voor het scherm normaal gezien.

[quote:0331b0e644="syriani"]dit is normaal, ongeveer elke ipod heeft het en dit komt door:

de interne constructie van de ipods, er was ook veel te doen om de eerst 15" alu powerbooks met witte vlekken, dit is een soortgelijk iets.

de plaats waar de minijack van de koptelefoon ingestoken wordt duwt een beetje tegen de achterkant van het schermpje en je krijgt ongeveer hetzelfde effect als wanneer je met je vinger over een tft of over zelfs nog maar een schermpje van een rekenmachientje gaat.

de verkleiningsoperatie van de 3de generatie ipods heeft dus een klein behuizingsprobleempje. maar dit beïnvloedt de kwaliteit van het spelen niet en is niet schedelijk voor het scherm normaal gezien.[/quote:0331b0e644]

ik heb nergens last van :smiley:

[quote:85f5edea44="tessjefreak"]ik dan mij Ipod niet meer aansluiten op mijn cd-speler? En gaat dat bruin nog weg, of is hij beschadigd? Groetjes, Tess[/quote:85f5edea44]

iPod aansluiten op je Ceedeespeler? nou dat lijkt mij ook niet gezond hoor…
waarom doe je dat als ik vragen mag?

misschie wordt in dit geval de cd-speler van de geluidsinstallatie bedoeld om zo via de boxen daarvan het geluid te horen ofzo.. dit is echter offtopic.

Ik heb het altijd als ik mijn iPod als harde schijf gebruik (voor backup enzo), dan wordt ie ook helemaal zwart (en warm). Durf bijna niet te backuppen......

iPod aansluiten op je Ceedeespeler? nou dat lijkt mij ook niet gezond hoor.... waarom doe je dat als ik vragen mag?[/quote]

Zo sluit ik mijn Ipod aan op de boxen van mijn cd-speler, moet ik niet altijd met oortjes luisteren.

[quote:62b52654da="syriani"]dit is normaal, ongeveer elke ipod heeft het en dit komt door:

de verkleiningsoperatie van de 3de generatie ipods heeft dus een klein behuizingsprobleempje. maar dit beïnvloedt de kwaliteit van het spelen niet en is niet schedelijk voor het scherm normaal gezien.[/quote:62b52654da]

Ik hoop dat het dat is, alvast bedankt iedereen!