iPod video 30gb en agenda

Hellow,

Vandaag heb ik een iPod video 30gb gekocht enja, mijn gezicht staat toch wel :smiley: voor het moment. Alles werkt perfect. Behalve de agendafunctie. Ik vinkte dus aan in iTunes dat alle agenda’s op de iPod moesten worden gezet. Wanneer ik mijn iPod bijwerk doet hij dit dan ook. Op mijn iPod zie ik mijn 3 agenda’s (nl werk, school en privé). Het probleem is als ik ‘toon alle agenda’s’ selecteer, ik alleen mijn afspraken van mijn werk zie. Ga ik dan naar een individuele agenda zoals school, dan zie ik geen afsrpaken. Idem van privé. Dit vind ik wel redelijk vervelend (alleen maar afspraken van mijn werk zien werkt deprimerend :? …) Weet iemand hier raad?
Dank

ik zie mijn agenda perfect als ik zelf mijn agenda's exporteer. Voorlopig doe ik het nu zo, maar via autosync zou natuurlijk makkelijker zijn. Alle suggesties zijn dus nog altijd welkom!

Maken jullie echt gebruik van die agenda? Het handige van een agenda is dat je op het moment dat je aan 't plannen bent je kan controlleren of je die datum al iets te doen hebt, en zo niet HET GELIJK KAN INVULLEN. Omdat dat niet lukt heb ik niet zo veel aan de agendafunctie.

ja maar ik PLAN altijd vanaf mijn computer, maar omdat ik nog een redelijk druk shema heb, en vlug vergeet, is het handig om onderweg eens je agenda te kunnen checken...