iPod video 30Gb vraagjes

Ik heb nu een iPod van de derde generatie met een opslag van 15Gb. Deze ga ik inruilen voor een 30Gb iPod video.

Echter, hier heb ik een paar vragen over die ik wel en niet heb kunnen vinden maar het niet zeker weet en die iemand van jullie misschien wel weet.

Ik heb een dock gekocht voor mijn iPod, kan ik die bliijven gebruiken. Ik zag wel dat er een soort converter stukjes zijn, maar is dat ook voor deze?

Tevens heb ik ook een afstandbediening geintergreerd in mijn koptelefoon, kan ik die blijven gebruiken?

Michiel

Alleen wat de remote betreft weet ik zeker dat je die niet kan blijven gebruiken. Daar moet je weer een remote voor hebben met de ingebouwde radio! Over het dock durf ik verder niks te zeggen..

De remote gaat het idd niet doen omdt de aansluiting anders is. De Dock doet het prima, maar je moet er wel rekenig mee houden dat je dan het kabeltje dient te wisselen als je je dock aan de computer hangt. Je Video is nl USB en je oude dock is FIRE. Om je Video via het dock aan te sluiten op je HiFi is er geen probleem, en opladen via je dock en het stroomnetwerk lukt ook.

Wel is het jammer dat een Zwarte Ipod Video (je gaat toch geen witte kopen hé) nogal lullig oogt in een witte dock.

Grtz
Erik

Van die remote is jammer. En ja...ik ga een witte kopen :-)

Michiel

Het is dezelfde aansluiting dus dat moet geen probleem zijn. Over de afmetingen ben ik minder zeker. De 30gb 5G heeft andere rondingen maar is denk ik wel dunner. Het beste wat je kan doen is je dock meenemen naar een Apple-center en het daar uittesten, dan kan je nog altijd zien wat je mogelijkheden zijn.

grtz

[quote:3abb136309="TandMac"]

Wel is het jammer dat een Zwarte Ipod Video (je gaat toch geen witte kopen hé) nogal lullig oogt in een witte dock.
[/quote:3abb136309]

Wat is er mis met een witte?? een witte is veel mooier, echt apple style en kleur

[quote:2e54ac2bad="Lorem Ipsum"][quote:2e54ac2bad="TandMac"]

[/quote:2e54ac2bad]

Wat is er mis met een witte?? een witte is veel mooier, echt apple style en kleur[/quote:2e54ac2bad]
Daar ben ik het mee eens, wit blijft veel mooier. Moest ik er één kopen dan ook een witte!