Ipod Video Agent18 case

Ik weet dat hier al heel wat specifieke forums rond draaien maar ik had toch nog enkele vragen.

Ten eerste kan ik eigenlijk op geen enkele foto duidelijk zien of de agent18 case zuiver doorzichtig is of mat-kleurig?
En wat is de dikte van de case?
Reeds was ik van plan de shure e3c te bestellen, maar deze hebben nogal een onhandige L-vormige (dikke) plug-in. Kan deze nog in de ipod video als rond de ipod een agent18 case zit?

Alvast bedank.
Jeroen

hallo Jeroen

Om bij het begin te beginnen, het hoesje van agent 18 is behalve het scherm, de zijkanten en een rechthoekje achterop waardoor je het :apple: logo kunt zien mat. Dat heeft als voordeel dat de eventuele krasjes die al ontstaan waren (bijna) niet meer te zien zijn.

Het plastic is ca. 2 millimeter dik, naar mijn mening is hij niet storend dikker. je kunt hem nog makkelijk in je broekzak doen en je krijgt hem er makkelijker uit omdat hij materiaal glad is (tov. het bijgeleverde hoesje)

Of die shure e3c er in past durf ik niet met zekerheid te zeggen maar ik denk het wel, ik gebruik zelf de onderstaande koptelefoon en daarvan past het mini jack stekkertje er makkelijk van in.

Groet,
Tim

[img:75851e9315]http://pics.itirgus.com/RD/phil_SBCHS501.jpg[/img:75851e9315]

alvast bedankt Tim,

Ik wist niet dat hij op sommige plaatsen mat was. Ik ben feitelijk op zoek naar een volledig doorzichtige (helder).
Is de Isee Contour case dan misschien wel volledig helder?
Deze lijkt mij vanboven ook een grote opening te hebben, dus zou hier de e3c shure aansluiting in passen?
En weet er iemand waar je de isee contour case kan bestellen (België) of online ergens?

Groeten Jeroen

[url=http://www.vlasveld-shop.nl/product_info.php?pName=isee-case-for-ipod-video-30-gb]hier is hij te bestellen.[/url] maar aangezien ik geen goed plaatje kan vinden van de boven kant weet ik niet of er een veel grotere uitsparing in zit als bij de agent 18.

Ik weet niet hoe het zit met Mediamarkt's in/rond België, maar bij de mediamarkt verkopen ze ze (als ik me niet vergis)

echt een super forum, spontane hulp van overal.

Maar ik ben iemand die voor hij iets koopt alles wil weten over datgene.
Dus mijn laatste vraag luidt: heeft er iemand ervaring met de isee contour en zou hij mij mss een foto van zijn eigen isee contour case, van bovenuit getrokken, kunnen sturen.
Vervolgens als ik zeker weet dat de shure e3c plug past, bestel ik direct het hoesje!

Groeten jeroen

'k heb hem zelf ook en ben er erg tevreden over. De Shure E3(c) past er gewoon in.