Ipod video, extra battery

ik heb meestal dat me batterij van me ipod 30gb video snel leeg is bestaat er zo geen adapter dat je kunt connecte in je ipod voor nog extra te kijken/luisteren?

links,prijzen,fotos?

Jeetje en ik maar denken dat die Belgen altijd zo goed zijn in Nederlands. Ik heb je vraag wel 6 keer gelezen denk ik. :wink:

Maar goed nu voor het antwoord op je vraag (althans dat denk ik dan): een USB-lichtnetadapter voor de iPod van Apple

of

Een nieuwe batterij

Euhm, nu eens in deftig Nederlands, djeezus :x

[url=http://www.griffintechnology.com/products/tunejuice/]TuneJuice[/url] van griffin.

Zoek op Belkin battery backup, of Ezgear battery backup, etc.

[quote:aff2e85ea4="rvanloosen"]

Een nieuwe batterij[/quote:aff2e85ea4]

Voor de Video iPod zijn er nog geen betere interne batterijen te verkrijgen. (Helaas).

[quote:1e75684699="S.A.F"][quote:1e75684699="rvanloosen"]

Een nieuwe batterij[/quote:1e75684699]

Voor de Video iPod zijn er nog geen betere interne batterijen te verkrijgen. (Helaas).[/quote:1e75684699]

Verdraaid! Je hebt gelijk!

[quote:c88cd7217e="rvanloosen"][quote:c88cd7217e="S.A.F"][quote:c88cd7217e="rvanloosen"]

Een nieuwe batterij[/quote:c88cd7217e]

Voor de Video iPod zijn er nog geen betere interne batterijen te verkrijgen. (Helaas).[/quote:c88cd7217e]

Verdraaid! Je hebt gelijk![/quote:c88cd7217e]

Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een betere interne batterij voor mijn 5G iPod. Ik vind de originele batterij niet echt goed genoeg. Ik had er ook een topic over gepost. Vandaar dat ik het wist. Jammer… Misschien over een tijdje.

Gevonden

[quote:d15e02a95e][i:d15e02a95e]Griffin TuneJuice batterijpak

Ooit met een lege iPod-batterij gezeten en geen gelegenheid deze weer op te laden? De TuneJuice is perfect voor het verlengen van de speeltijd van je iPod, voor die gelegenheden waarbij je gewoon wat meer energie nodig hebt dan de iPod-batterij je kan leveren.
Prijs: Eur 24,95
[/i:d15e02a95e][/quote:d15e02a95e]

[quote:ae495719c9="xiAnneke"]Gevonden

[quote:ae495719c9][i:ae495719c9]Griffin TuneJuice batterijpak

Ooit met een lege iPod-batterij gezeten en geen gelegenheid deze weer op te laden? De TuneJuice is perfect voor het verlengen van de speeltijd van je iPod, voor die gelegenheden waarbij je gewoon wat meer energie nodig hebt dan de iPod-batterij je kan leveren.
Prijs: Eur 24,95
[/i:ae495719c9][/quote:ae495719c9][/quote:ae495719c9]

Zou je me de bron kunnen geven van die quote? Ik heb namelijk ook zwaar belangstelling. :smiley:

[quote:1864866f49="Larz"][url=http://www.griffintechnology.com/products/tunejuice/]TuneJuice[/url] van griffin.[/quote:1864866f49]

(zie 4de post…)

Ja, die had ik wel gezien. Maar haar quote is Nederlands. :D

Op internet heb ik ooit eens een video tutorial gevonden ('k dacht op techtv) hoe je een ipod kan openen en hoe je de batterij kan vervangen.

Je kan inderdaad de batterij niet vrij kopen maar je kan altijd kijken op ebay of er personen zijn die de restanten van een ipod die een gebroken scherm ofzo heeft verkopen en zo de batterij kopen.

[quote:2335388711="Filiep"]Op internet heb ik ooit eens een video tutorial gevonden ('k dacht op techtv) hoe je een ipod kan openen en hoe je de batterij kan vervangen.

Je kan inderdaad de batterij niet vrij kopen maar je kan altijd kijken op ebay of er personen zijn die de restanten van een ipod die een gebroken scherm ofzo heeft verkopen en zo de batterij kopen.[/quote:2335388711]

Dat kan allemaal makkelijk. En vele thirth-party aanbieders van batterijen voor in de iPod. Echter, een betere batterij voor de nieuwe Video iPod is er nog niet, en dus ook nog niet te koop! Helaas…