iPod Video geeft maar aan een kant geluid

heey

ik heb een iPod Video van een vriend te leen, er is alleen 1 probleem mee:
het geluid komt maar door 1 oordopje.

Dit is wat ik al heb geprobeerd:

[list:5349db81b6]Meerdere oordopjes geprobeerd, allemaal maar via 1 oordop geluid
met een wattenstaafje de minijack ingang schoongemaakt[/list:u:5349db81b6]

wat moet ik doen?

Contact opnemen met Apple!

[quote:79f13e2160="MJG"]Contact opnemen met Apple![/quote:79f13e2160] Inderdaad, practisch zeker dat het een hard-ware probleem is. Gewoon terugbrengen. Anders voor de absloute zekerheid eens formateren?

haha hoe doe je dat?

[quote:1fecf87a7c="pietsnot"]haha hoe doe je dat?[/quote:1fecf87a7c] iPod aansluiten, iPod in itunes selecteren. Dan op herstel klikken. Maar PAS OP ; AL JE LIEDJES EN INSTELLINGEN WORDEN GEWIST!

Sorry, maar dit klinkt niet als een probleem met de liedjes. Wat ik eerder denk is dat er een kink in de kabel zit die naar de JACK uitgang gaat.

Ik heb geen iPod, maar zit er misschien ook een BALANCE regeling op dat ding? Zodat je bijvoorbeeld alle geluid naar 1 kant stuurt?

[quote:2e74270bbb="sypie"]Sorry, maar dit klinkt niet als een probleem met de liedjes. Wat ik eerder denk is dat er een kink in de kabel zit die naar de JACK uitgang gaat.

Ik heb geen iPod, maar zit er misschien ook een BALANCE regeling op dat ding? Zodat je bijvoorbeeld alle geluid naar 1 kant stuurt?[/quote:2e74270bbb]

Geen balance regeling.

Als het probleem blijft met andere dopjes , moet het wel een hardware probleem zijn lijkt mij.

dat lijkt mij ook, ik neem contact op met Apple