iPod Video problemen

Hallo, Heb sinds een paar weken een iPod video, maar wel wat problemen

• Als ik tijdens het afspelen naar de ratings ga kan ik niet meer terug, blijf dus continu die sterren zien
  • Loopt vaak vast, moet dan gereset worden
  • de klik hoor je de helft van de tijd niet in de oortelefoon
  • slaat soms stukken over tijdens afspelen
  • springt vaak uit en dan verschijnt het apple logo en dan doet hij het weer.

Is dit allemaal software, en komt dit vaker voor? En zo ja, hoe lang duurt het gemiddeld voordat er een nieuwe software verschijnt ? Vond het te kleine problemen om terug mee te gaan naar de winkel, maar wel irritant dus dan maar hier een post :slight_smile:

Een vriend die ook onlangs een ipod video heeft gekocht had ook last van dat vastlopen. Hij stak zijn ipod video in zijn mac, update hem, ejecte hem maar de boodschap van niet loskoppelen bleef er op staan. Een reset heeft geholpen.

Je kunt ook de iPod herstellen via het programma iPod updater (dat je waarschijnlijk al hebt). Zorg er wel voor dat je dan de spullen op je iPod nog op jouw mac hebt, zodat je het er weer op zou kunnen zetten.

Ik heb ook al twee maanden de nieuwe Ipod Video 30 Gig. Maar geen van deze problemen ben ik tegen gekomen. Ik heb alle tot nu toe nieuwe updates gedraaid voor Itunes en de Ipod. Het herstarten heb ik 1 keer mee gemaakt, maar dat was omdat de batterij volledig leeg was en hij weer opgeladen moest worden en dat werd gevolgd door een herstart.

Voor de rest heb ik er geen enkel probleem mee gehad…

ja ge gaat om een stuk of 20 liedjes ... niet echt om over te liggen piekeren maar het zou toch niet mogen? voor de rest ben ik heel content van die Ipod,

weet er niemand hoe je foto’s van je ipod naar je pc kan brengen?

ja ik heb ook al hersteld en sw opnieuw opgezet, blijft terugkomen die probs...

fotòs doe je in iTunes, bij iPod voorkeuren kan je naar foto`s gaan en dan selecteren wat ie moet synchroniseren…[/quote]

foto's opzetten gaat wel, maar kan je ze nadien ook weer afhalen met een programmatje zoals je met zo'n programma je muziek terug naar je pc kan zetten... ?