ipod video

Ik heb itunes geinstaleerd op window's, maar als ik een video download zie ik alleen tekst op de ipod? Op itunes kan ik het wel gewoon bekijken. Wie kan mij helpen a.u.b

Je zult de video's die je hebt gedownload moeten converteren naar .mp4 (h.264) bestanden. Alleen die kan je iPod afspelen. Dus geen .avi, .mpeg, .mov, etc.

Je kunt ze of in de laatste versie van iTunes converteren (rechtermuisknop op de video en dan “Selectie converteren voor iPod”), echter dit is wel een langzame manier. Voor een film kost je dit al gauw minimaal 2 of 3 uur.

Beter is dus een thirth-party converter te kopen/downloaden, die sneller (en beter?) werken.

Dus of gewoon langzaam converteren in iTunes, of een goed programma zien te vinden. En daar zijn er tientallen van! Maar kijk eens rond op dit forum, of http://forums.ilounge.com . Hier zijn duizenden posts over te vinden!

Succes

Dank voor je reactie. De video die ik van itunes heb gehaald is mp4.

[quote:2a8f757936="lavelet"]Dank voor je reactie. De video die ik van itunes heb gehaald is mp4.[/quote:2a8f757936]

Dan vind ik het vreemd. Heb je hem gekocht via iTMS? Dan snap ik het niet.
Heb je niet bij “video-instellingen” de optie “video-uitvoer” op “aan” gezet i.p.v. op UIT!?

He het is gelukt!! De video uitvoer stond op aan. Hartelijk dank voor je hulp!

ipod video kan weldegelijk .mov :roll:

[quote:3c26ca9bf1="lavelet"]He het is gelukt!! De video uitvoer stond op aan. Hartelijk dank voor je hulp![/quote:3c26ca9bf1]

:smiley: :lol: :wink:

[quote:5cdc020524="Marsman"]ipod video kan weldegelijk .mov :roll:[/quote:5cdc020524]

Elke .mov? Of moet ik dan per se de afmetingen weer veranderen etc.?

Hoe krijg ik in godsnaam filmpjes op mijn ipod video ???

ik slurp ze ook van limewire