Ipod + Vliegtuig = ?

Mag je naar je Ipod luisteren op het vliegtuig ?

Daaf

Moest het niet mogen dan zou ik mij al veel verveeld hebben op het vliegtuig 8)

bang dat de oortjes van je iPod ploffen door de luchtdruk? ;)

haha, tuurlijk mag je in het vliegtuig naar je iPod luisteren… of ik ben gek :smiley:

Bedankt allemaal !

Ik was al bang dat ik geen muziek zou hebben :stuck_out_tongue: .

Daaf

Volgens mij wel. Je wordt alleen tijdens landen en stijgen gevraagd om electrische apparatuur (dus ook iPods) uit te schakelen. Alleen mobiele telefoons, die moeten de hele vlucht uit blijven staan.

Op het vliegtuig zou ik niet doen.. waarom blijf je niet gewoon in het vliegtuig. :? :P

Lijkt me sterk als dat niet kan… (staat vast wel op de Apple site wat de maximale hoogte is die de iPod kan hebben, naar verwachting kan het makkelijk…)

De hoogte heeft er niets mee te maken, de druk in de cabine is immers geregeld. Het is echter verboden electrische apparaten (dus ook iPods) te gebruiken tijdens het landen en opstijgen.

Kan er trouwens altijd zo slecht tegen als ik in het vliegtuig zit en ik zie op me heen allemaal mensen foto’s maken en naar een walkman luisteren terwijl er net is gevraagd om alle electrische apparaten uit te zetten.

je mag geen dingen gebruiken die kunnen zenden en of ontvangen: radiootjes, wireless dingetjes en andere prutsen. Je moet dan ook je airportfunctie uitzetten op je ibook of powerbook. Een iPod heeft geen ingebouwde radio en zodus kan je die probleemloos gebruiken.

Geen enkel probleem! Ik merk wel dat als ik in het vliegtuig zit, dat ik het volume flink moet opschroeven ivm de geluiden van de motoren enzovoort...

Off topic:

Elstar, ik geloof dat jouw avatar bij mij steeds een inlogschermpje veroorzaakt… Ik zou er even naar kijken! :slight_smile:

Laatst nog gevraagd toen ik aan het vliegen was, en was geen enkel probleem.

tuurlijk mag een iPod in het vliegtuig, maar bedenk wel dat een vliegtuig behoorlijk wat lawaai maakt. Met de standaard Apple dopjes hoor je niet veel. Beter zijn "inear" dopjes of een hoofdtelefoon die je oren helemaal afdekt. Als je vaak vliegt wil je natuurlijk "noise canceling headphones" van Bose, of als je een beperkt budget hebt die van Sony. :D

Neen. Het mag niet. Kwestie van iets anders te zeggen dan de rest :P

jah hoor ,je kan gewoon met een ipod in het vliegtuig, wel zijn in-ear dopjes fijner of van die oorkoptelefoons met grote kleppen,anders is het wel erg slecht voor je gehoor! Veel plezier in het vliegtuig!

Neen. Die kan ontploffen! :P

[quote:d8716b775e="EagerB0bNerd"]Als je vaak vliegt wil je natuurlijk "noise canceling headphones" van Bose, of als je een beperkt budget hebt die van Sony. :D[/quote:d8716b775e]

Die zijn fijn das echt niet normaal. Wij hebben laatst bisniss (hoe schrijf je dat echt) gevlochen bij klm.(Was de enigste mogelijkheid nog naar miami, anders zou mijn pa het nooit doen) En daar zit het in de koptelefoons ingebouwd, en je kan het ook uitschakelen en wat een verschil is dat zeg.
Dat waren ook bose geloof ik.

[quote:7cde81dd2d="rvanloosen"]Kan er trouwens altijd zo slecht tegen als ik in het vliegtuig zit en ik zie op me heen allemaal mensen foto's maken en naar een walkman luisteren terwijl er net is gevraagd om alle electrische apparaten uit te zetten.[/quote:7cde81dd2d]

Het is al lang bewezen dat zelf je GSM geen effect heeft op de electronica in een vliegtuig, dus ik zou zeggen niet zo stressen!

Heb ooit een keer een stewardess meegemaakt die hysterisch begon te reageren op een discman. Was wel grappig. Sinds die tijd trek ik me niet zo veel meer aan van dit soort waarschuwingen.

Vliegtuig is overigens niet neergestort :lol:

Nouw dat word morgen Istanboel vliegen met Ipod :bigsmile:.

Danku allemaal,
Daaf

Stel je voor dat de batterij ontploft net zoals bij de Nokia's ...