ipod vol maar er staat niks meer op??

maccers

ik heb mijn ipod als harde schijf gebruikt om bestanden tussen imac g4 en (nieuwe) intel imac :smiley: uit te wisselen. Het probleem is dat de ipod 13,9 GB gebruikt aangeeft (totaal 15GB) terwijl ik alle bestanden er al afgehaald heb.

hoe kan ik ipod wissen zonder besturingssysteem(ipod) te verliezen

ik zoek nu al uren in dit forum maar kan het niet vinden kan iemand zeggen waar ik het kan vinden of helpen bij oplossing

kheb wel schijfhulpprogramma gevonden maar snap niks van wat ik dan moet selecteren(met name wissen volume: macos hfs+, macos hoofdlettergevoelig)geen idee wat ik daar moet selecteren

groet Sil

Vuilnisbak ook al geleegd?

Ja, je sluit hem aan op je mac en klikt op bureaublad en dan :apple: - shift - delete

hey nou het is gelukt heel erg bedankt alles werkt weer (voel me wel een beetje dom)

[quote:c07c180b4b="unox"]Ja, je sluit hem aan op je mac en klikt op bureaublad en dan :apple: - shift - delete[/quote:c07c180b4b] Command - Shift - Backspace :wink: Als je iets op een schijf verwijderd (dus ook externe schijven zoals USB sticks etc.) moet je ook nog eens de prullenbak legen.

[quote:c13d5c6feb="Nikita"][quote:c13d5c6feb="unox"]Ja, je sluit hem aan op je mac en klikt op bureaublad en dan :apple: - shift - delete[/quote:c13d5c6feb] Command - Shift - Backspace :wink: Als je iets op een schijf verwijderd (dus ook externe schijven zoals USB sticks etc.) moet je ook nog eens de prullenbak legen.[/quote:c13d5c6feb]

Daar kwam ik ook achter ja op vakantie toen mijn memorystick voor camera opeens niet meer te gebruiken was :x .