iPod vragen - heb net het 15 GB model binnen

Hallo allemaal,

ik heb vandaag mijn eerste iPod (15 GB) binnen gekregen en nu wilde ik het volgende weten.

1. Als ik de iPod aansluit in de dock aan mijn G4 933 krijg ik een melding “do not disconnect” en Disk Utility start op en ik zit er nu al zo’n 20/30 minuten naar te kijken. Wat heeft dit de betekenen?

2. Ik heb OS X de schijf laten die hij vond (van 0.00 bytes??) laten initialiseren. is dit goed of fout?

Alvast bedankt!

Heh! het probleem is al opgelost!

Moest even de permissions van OS X repairen! :innocent:

Gaaf dingentje hoor die iPod! :wink: 8)

Fijn dat je het gelijk uitpakt ! Zie je nou wel! het heeft niet stil gelegen in het weekend ;)

Ik dacht eerst er maar aan om em morgen open te maken, of misschien volgende maand. Maar mijn vader was mij voor. Die wilde weleens zien waar hij de helft voor had betaald.

[quote:de8b6a7c67="Convicted"]Ik dacht eerst er maar aan om em morgen open te maken, of misschien volgende maand. Maar mijn vader was mij voor. Die wilde weleens zien waar hij de helft voor had betaald.[/quote:de8b6a7c67]

Whuh??? Waarom komt het uberhaupt in mensen op om te wachten het uitpakken van al die mooie spullen :sealed: :smiley:

Ik maakte maar een grapje hoor! Neem maar eens een kijkje op de Apple lounge en daar zul je zien waar dit grapje allemaal over gaat.

http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=7319