iPod vragen

Ik ben van plan heel binnenkort een iPod 15GB te gaan kopen. Ik heb wel nog een paar vraagjes:

1. is het nuttig te wachten tot na de keynote?
  2. ik heb in de auto enkel een radio/cd speler, is er een manier waarop ik de iPod toch nog zou kunnen verbinden?
  3. is het mogelijk om de Pro Speakers gewoon in de iPod te pluggen of is er dan nog een extra versterker nodig?

- Ik zou niet weten waarom je zou moeten wachten tot na de keynote... Maar ja dat is natuurlijk altijd het probleem met Apple, je weet niet wat en wanneer ze het doen! Overigens bestaan deze modellen echt pas net, dus ik denk niet dat het zo'n haast zal lopen. - De iTrip2 van Griffin, is nog niet uit maar dat wordt wel het apparaatje dat jij zoekt. Stuurt FM frequencies uit zodat je je auto radio daarop af kunt stemmen. - De Apple Pro Speakers gebruiken een speciale door apple alleen genbruikte digitale aansluiting. Dus nee deze kunnen niet aan je iPod, voor zover ik weet is er nog geen oplossing voor analoog geluid naar de Apple Pro Speakers.....

Veel luister plezier :wink:

Ik ga ook een kopen. Ik zou ZEKER wachten tot na de keynote in parijs. Volgens mij komen er grotere modellen, met andere woorden prijsdalingen...

En volgens de schare geruchten zou er ook iets uitkomen waardoor je kunt opnemen op je ipod…

We zien wel, na de keynote…

Ja ik denk dat ik ook ga wachten. Het is toch niet meer lang.

Ik ben als PC gebruiker ook van plan om te wachten tot na de Keynote in Parijs. Misschien komen er dan lagere prijzen en/of betere software voor Windows (iTunes). Want een iPod kost nog altijd wat geld!

Ad 2.: Ik ben momenteel bezig de AUX aansluiting achterop mijn autoradio door te lussen met een kabel zodat ik de iPod netjes via de koptelefoon-uitgang aan kan sluiten. Ik hoop wel dat dat AUX kanaal versterkt is, anders trekt de iPod het niet in z'n eentje, ben ik bang. Maar dat ga ik aan het eind van de week uitvinden, dan ga ik ermee verder.

Overigens heeft de auto onder de radio / achter de versnellingspook een bakje waar de iPod [i:e6829aea60]exact[/i:e6829aea60] inpast :D! Thumbs up voor Peugeot :apple::wink:

Ik zal wel 'n thread met pics e.d. openen als het goed werkt, mocht er interesse zijn.