iPod wekker

Goedemiddag

Ik wil mijn iPod als wekker gebruiken, maar als ik naar Extra’s-Klok-Wekker-Geluid. ga, dan kan ik daar alleen maar de pieptoon kiezen. Het is toch ook mogelijk om een bepaald liedje uit je bibliotheek te gebruiken als weknummer?

IK heb in de handleiding gekeken en daar stond dat je ook een afspeellijst kon selecteren.
Bij mij is dat niet mogelijk…
Hoe kan ik hem wel in stellen dat ik gewekt word door een liedje.

Rick Groenewoud :apple:

Heeft jou iPod dan een luidspreker?

Als hij in zijn dock staat, gaat het geluid over Soundsticks. Dus luidsprekers zijn wel aanwezig

Rick :apple:

Heb je wel een afspeellijst (playlist) gemaakt dan?

extras> klok>wekker>geluid> set knop , en je kan een playlist kiezen (3g ipod)

En jah als je hem aansluit (bv via de dock) op boxen dan krijg je muziek.

Ik heb uiteraard een afspeellijst gemaakt. maar ik heb wel een iPod 4G. Zou het daar mischien niet op kunnen?

Lijkt me raar.

iemand anders?

[quote:c81235f3ca="DannyR"]

iemand anders?[/quote:c81235f3ca]

Alles op zijn tijd hè :wink:

normal gezien moet je eerst clock ->Alarm Clock -> Sound een dan en afspeelijst ik heb ook een ipod 4G en daar gaat dat zonder problemen op

Mooi! het werkt hier in ieder geval wel! Overigens wist ik deze functie van de ipod nog niet.. maar ja ik lees de handleiding ook niet door :evil:

bedankt!

ik weet het niet hoor, maar bij mij werkt alles gewoon... Extras > Clock > Alarm Clock > Sound > en dan krijg ik naast Beep, ook mijn playlists te zien. Staan er wel playlists op je iPod? Een andere oplossing kan ik niet bedenken. Ik heb trouwens ook gewoon een 4G iPod

[quote:78ca46731e="PeterK"]Heeft jou iPod dan een luidspreker?[/quote:78ca46731e]

mijn mini heeft een mini luidspreker… alleen piepen :slight_smile:

trouwens… een liedje kan alleen over de hoofdtelefoon of andere manier (boxen ofzo)

[quote:24bfd630e5="thomdebom"]ik weet het niet hoor, maar bij mij werkt alles gewoon... Extras > Clock > Alarm Clock > Sound > en dan krijg ik naast Beep, ook mijn playlists te zien. Staan er wel playlists op je iPod? Een andere oplossing kan ik niet bedenken. Ik heb trouwens ook gewoon een 4G iPod[/quote:24bfd630e5]

Ik heb een playlist gemaakt, via me iPod, en de playlist dus nog geen naam gegeven.
Is dat wel nodig? Dat ik hem via de computer een naam geef?
Bij mij staat nog steeds alleen ’ Piep’
Ik zoek geduldg naar een oplossing

Een playlist moet natuurlijk een naam hebben gebruik de mijne om te gaan slapen, een lekker rustig muziekje en wakker worden met wat stevigere muziek...... Elke ochtend een verrasing nooit hetzelfde nummer.

Ok, het is nu gelukt. Ik moest hem inderdaad een naam geven. Ik word nu ook wakker met een heerlijk muziekje.

Bedankt Allemaal!