ipod werkt nog maar scherm maar half

hallo,

Weten jullie wat ik kan doen

het probleem is het licht van men ipod touch werkt niet meer als je goed kijkt zie je nog het begin scherm
als ik mijn ipod probeer te ontgrendelen gaat dit niet meer is er iets aan het scherm? want ipod werkt in principe nog wel de touch knop werkt nog enz.

Mijn zus heeft er muziek mee geluisterd als ze aan het douche was maar ipod stond ver van haar is dit misschien de oorzaak?

[quote:c6570c436a="Giovdp"]Mijn zus heeft er muziek mee geluisterd als ze aan het douche was maar ipod stond ver van haar is dit misschien de oorzaak?[/quote:c6570c436a] Ik weet niet of dat de oorzaak is, maar het zou kunnen. :? Misschien dat er toch vocht in je iPod is gekomen. :wink: Eigenlijk mag een iPod niet gebruikt worden in vochtige ruimtes.

Waarom zou je met je iPod Touch douchen?

[quote:961bd2ea2c="Vassilli"]Waarom zou je met je iPod Touch douchen?[/quote:961bd2ea2c] Weet ik niet, maar sommige mensen willen gewoon een muziekje luisteren tijdens het douchen. :P

Wie zegt dat ze er alleen maar muziek mee heeft geluisterd :evil:

Met alle respect, maar ik vind niet slim dat je een iPod mee neem richting de badkamer tijdens het douchen...

@ Jaspuh Hahahaha.

Zet dan een radiotje aan ofzo :stuck_out_tongue:
Vind ik ook niet zo slim…
Dan vraag je om problemen…

oke zou ik er iets kunne aan doen

Als je nog garantie hebt zal dat denk ik niet helpen als er vochtschade is ontstaan. Mischien nog goed laten drogen?

[quote:ad76d3681c="Jeroen Ruiter"]Als je nog garantie hebt zal dat denk ik niet helpen als er vochtschade is ontstaan. Mischien nog goed laten drogen?[/quote:ad76d3681c]

okee zal dat proberen thanks

Je zus een nieuwe laten kopen, dat ding is gewoon defect. Ook al doet deze weer na het opdrogen dan raakt deze alsnog defect op later termijn omdat er vochtschade is waardoor corrosie ontstaat.

Volgende keer toch een condoom erom??? :innocent:

Of DE OPLOSSING voor mensen die toch de ipod mee willen om te zwemmen/douchen??

http://ukpreview.co.uk/musicshowcase/index.html

of: http://www.gadgetgarden.nl/2006/09/douchen-met-je-ipod-2/

Wat was de huurprijs??

Beter dan in bad met je macbook gaan twitteren.

Nou, ik lig elke avond in bad te internetten met mijn Touch (1e gen) en hij werkt nog als een tierelier...

licht werkt weer maar ontgrendelen enz. werkt nog altijd niet

kga hem morgen binnendoen is zien wat ze daar zeggen

wachten is op het moment dat je hem een keer uit je handen laat vallen. aan de andere kant is het een gebruiksvoorwerp, maar tis wel een risico wat je loopt.