Ipod wilt geen muziek meer afspelen

beste mensen,

Gister heb ik mijn pc ge-reset en dus alles opnieuw geinstalleerd waaronder iTunes. Ik was overal heel snel doorheen gelopen en daardoor zijn ook al mijn mp3zz van mijn ipod verwijderd.

Nu heb ik alles weer erop staan alleen speelt ie niks af :oops: ik kan alles doen maar zodra ik een mp3 wil afspelen dan lijkt het net of ie op de een of andere manier is geblokkeerd.

Ben ik wat vergeten in te stellen? (lijkt me sterk want ik heb ook niks in het begin ingesteld)

Hopelijk kan iemand me helpen.

Alvast bedankt

Beste mensen

Sorry dat ik zo doordram maar ik baal er echt verschrikkelijk van…weet iemand misschien hoe ik hem terug naar fabrieksinstellingen krijg dan doe ik alles opnieuw.

Alvast bedankt

als je niet eens weet hoe die terug gaat in de fabrieksinstellingen..... :cry: zelf k kan dat

gast, ga naar je instellingen en scroll helemaal naar beneden.
wat je ook kan doen is de iPod firmware update downloaden. Via dat progje kan je de iPod ook resetten (fabrieks inst.)

kamaraad dat wist ik al ik bedoel helemaal naar fabrieksinstellingen dus dat ook alle mp3zz verwijderen. gewoon alles weg

Dus even voor de duidelijkheid: Je hebt nu inmiddels je MP3's weer in iTunes staan, en deze opnieuw naar je iPod gezet. Begrijp ik dit deel goed ? Dan is het inderdaad vreemd dat hij niets doet...

Ik zou inderdaad zeggen, instaleer de firmware opnieuw, kijken wat hij dan doet. Je kunt de firmware update hier halen: http://www.apple.com/nl/ipod/download/ Als je dit programma eenmaal hebt, open je het, en kies je voor de optie herstel. Je krijgt nu nog een waarschuwing dat je dan al je muziek kwijt bent, maar als je alles in iTunes hebt staan is dat geen probleem. Na de herstel open je iTunes, en zet je alle muziek weer terug.

Succes !

unSOUND,

Thankx man…Maar hij is stuk denk ik hij doet gewoon totaal niks meer, echt super vaag hij is nooit gevallen, ik heb hem net 2 weken ben 3 dagen ziek geweest en wil hem nu gebruiken en dan doet dat ding het gewoon niet meer echt apart…ik breng hem maandag wel ff terug naar de winkel.

Anthony

Het is opgelost.

Ik heb itunes opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het, heel vreemd maar ja.

Anthony

hmmm, ja, vraag me af. is dit typisch een geval van: het ligt niet aan het apparaat, maar meer aan de kunde van de gebruiker? nix ten nadele van jou hoor, maar dit zijn de problemen waar je als beginner idd tegenaan kunt lopen, die voor een gevorderde een stukje cake zijn. veel luisterplezier verder op je ipodje...

[quote:858a53ffa9="Joor"]hmmm, ja, vraag me af. is dit typisch een geval van: het ligt niet aan het apparaat, maar meer aan de kunde van de gebruiker? nix ten nadele van jou hoor, maar dit zijn de problemen waar je als beginner idd tegenaan kunt lopen, die voor een gevorderde een stukje cake zijn. veel luisterplezier verder op je ipodje...[/quote:858a53ffa9]

Dan wil ik graag van de gevorderde horen welk probleem deze jongen door onkundig gebruik veroorzaakt heeft? Hij heeft zeker geen geit geofferd met volle maan…

tjah er kan van alles gebeurd zijn.. ik kreeg toen ik hem net had dat ik zo snel muziek zat te veranderen dat hij hing.. Keek ff in het boekje en heb hem toen ff uitgezet helemaal en weer aan en hij deed het weer.

[quote:f4f4973a3f]Dan wil ik graag van de gevorderde horen welk probleem deze jongen door onkundig gebruik veroorzaakt heeft? Hij heeft zeker geen geit geofferd met volle maan........[/quote:f4f4973a3f]

neenee, zo is ie niet bedoeld. ik wil niet zeggen dat t domme jongen is. alleen dat dingetjes als resetten en terug zetten naar de fabrieksinstellingen voor hem dus nog onbekend zijn. mensen met een beetje meer ervaring kunnen daar dus blijkbaar goed mee helpen. hulde aan het forum.

(en ja dat was misschien wat misgeformuleerd in m’n vorige reactie…)

beste mensen,

ik weet niet waar dit naar toe gaat…maar is het zo dat je hier alleen vragen mag stellen als ze niet simpel zijn ? als dat zo is dan kan deze forum net zo goed gesloten worden.

Ik heb alleen een duitse en franse handleiding erbij gekregen ik moet dus alles gaan uitzoeken en uitproberen zonder een handleiding. Stel je voor dat ik juist het verkeerde doe, dan zit ik helemaal met een probleem dus ik vraag het liever voor de zekerheid.

Anthony

P.S. voor de “gevorderde” je bent niet verplicht te helpen.