iPod Windows - Gaat ie nog komen of wat!?

Ik heb mijn iPod voor Windows nu al een flinke tijd geleden besteld. Begin september zou de iPod vanuit Apple gestuurd gaan worden, maar tot op de dag van vandaag is dit nog steeds niet het geval. Van Apple krijg ik geen reactie... is er IEMAND die mij meer info kan geven??

Thanx! :smiley:

Geen idee, waar heb je 'm gekocht?

Adriaan

[quote:post_uid0="Adriaan Mol"]Geen idee, waar heb je 'm gekocht?

Adriaan[/quote:post_uid0]
www.mailamac.nl

Via een actie van Dance Valley, zij wisten mij te vertellen dat Apple had gezegd dat de iPod begin sept. aangeleverd zou worden en hoopte (kheb vorige week woensdag voor het laatst contact met hen gehad) dat ze binnen 2 dagen bericht kregen. T'is nu een week later, maar ook in de NORMALE winkels istie nog niet verkrijgbaar. Wordt wel reclame voor gemaakt maar is "tijdelijk niet leverbaar"… en ik zit zooooo te springen om dat ding. Verder maandag een mail naar Apple gestuurd maar (nog) geen reactie gehad. Ik wil mijn iPodjuh!!

IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET!! :wink:

Je kunt de iPod voor windows al gewoon bij dixons kopen! Daar is het zelfs moeilijk om er nog een voor de mac te krijgen!

Wat is eigenlijk het verschil, of ik er een voor Windows of Apple koop. Alleen dat ik bij de windows variant nog extra software krijg omdat die de iPod niet standaard snapt of zijn er nog meer verschillen?

[quote:post_uid0="Igor"]Je kunt de iPod voor windows al gewoon bij dixons kopen! Daar is het zelfs moeilijk om er nog een voor de mac te krijgen![/quote:post_uid0] Nu wel bij Dixons?? Vorige week nog niet... zal gelijk mailamac eens mailen. En hopen maar dat ie snel in mijn handpalm ligt! :D

[img:post_uid0]http://a772.g.akamai.net/7/772/51/4e464ab58bcd79/www.apple.com/nl/ipod/images/index_top07112002.jpg[/img:post_uid0]

Isn't it a beauty!!!  :p

hhmmmzz.. kreeg net een mailtje van mailamac.nl dat de Windows iPods (5GB) nog niet zijn verscheept. Heb ff een paar winkels gebeld en die konden mij inderdaad bevestigen dat er nog geen 5GB iPod was. Bij Dixons wel de 10GB maar ook geen 5GB.

De 5 gig heeft idd wat vertragingen opgelopen.

Het grootste verschil is dat je bij de windows versie een firewire kaart bij krijgt, geloof ik. Tevens een ander software pakket.

[quote:post_uid0="Ganymedus"]De 5 gig heeft idd wat vertragingen opgelopen.

Het grootste verschil is dat je bij de windows versie een firewire kaart bij krijgt, geloof ik. Tevens een ander software pakket.[/quote:post_uid0]
FireWire kaart er bij krijgt?? Hoop ik toch niet, staat nergens (staat wel dat het een vereiste is) en anders heb ik er voor niets één gekocht.

[quote:post_uid0="Ganymedus"]Het grootste verschil is dat je bij de windows versie een firewire kaart bij krijgt, geloof ik. Tevens een ander software pakket.[/quote:post_uid0] nee er zit geen FW kaart bij, alleen een FW cabel 4 -> 6 pins extra!!

FOK IT!! dacht ik alles uitgebreid gecontroleerd te hebben, blijk ik nu met mijn [b:post_uid0]win98[/b:post_uid0] niet uit de voeten te kunnen met de iPod. Minimaal [b:post_uid0]winME[/b:post_uid0] Nahja "gelukkig" heb ik hem nog steeds niet... maar ff een tip voor als er meer verstrooide professoren indahouse zijn ;)

offfuuh kan iemand mij melden dat het met win98 wel gewoon mogelijk is??

Nog 1 nachtje slapen  :D

[quote:post_uid10="Stefke"]FOK IT!! dacht ik alles uitgebreid gecontroleerd te hebben, blijk ik nu met mijn [b:post_uid10]win98[/b:post_uid10] niet uit de voeten te kunnen met de iPod. Minimaal [b:post_uid10]winME[/b:post_uid10] Nahja "gelukkig" heb ik hem nog steeds niet... maar ff een tip voor als er meer verstrooide professoren indahouse zijn ;)

offfuuh kan iemand mij melden dat het met win98 wel gewoon mogelijk is??[/quote:post_uid10]
I repeat:

zo'n vraag kan je beter niet hier stellen... Want waarschijnlijk iedereen die hier komt gebruikt een mac dus die hebben geen idee of het met win 98 werkt... Probeer het eens op een win-forum..

[url=http://www6.tomshardware.com/mobile/02q4/021003/index.html]tom[/url]

Kijk anders eens bij Tom, daar kun je meer over deze ipod vinden.
Overigens, er is geen hardware ondersteuning in windows98 voor firewire, dus als het via firewire loopt geef ik je geen kans.

[quote:post_uid0="Ganymedus"][url=http://www6.tomshardware.com/mobile/02q4/021003/index.html]tom[/url]

Kijk anders eens bij Tom, daar kun je meer over deze ipod vinden.
Overigens, er is geen hardware ondersteuning in windows98 voor firewire, dus als het via firewire loopt geef ik je geen kans.[/quote:post_uid0]
muahahhaah wat ben ik ook een malloot eej, VANDAAR dat mijn firewire kaart niet herkent werd of iets, ik denk dat zoek ik wel later uit met iemand die er meer verstand van heeft, nahja vanaf morgen heb ik er XP op staan dus komt wel goed overigens… op mijn werk heb ik een iMac met iTunes en de hele rattaplan, kan ik daar zoiezo ook de windows iPod aan aansluiten? ???