iPod wordt niet herkend door iTunes en iSync

Dit gaat een beetje off-topic, maar ik heb hem gekocht voor de muziek en de die paar kb's gebruik ik voor een adressenlijst. Spaart me een Palm uit.

Bugs kun je alleen melden voor safari volgens mij, daar kun je in view bug aan zetten( die komt dan rechts boven ), voor andere apps geld dat niet volgens mij, ik vind de adres lijsten agenda prima trouwens, maar ik ben dan ook niet anders gewend dan de ipod. Laterszzzz

[quote:ade378c25e="djdata"]Bugs kun je alleen melden voor safari volgens mij, daar kun je in view bug aan zetten( die komt dan rechts boven ), voor andere apps geld dat niet volgens mij[/quote:ade378c25e]

Nee, da’s niet waar. Onder het itunes-menu staat provide itunes feedback en onder iphoto staat dit ook. Je wordt dan doorgelinkt naar een feedbackpagina op de apple.com-site.

Ik gebruik em ook alleen voor muziek, dus zonder isync ed. Alleen itunes en ipod. sinds kort staat er neits meer op mn ipod. als ik em aansluit, krijg ik een of ander raar beeld, een vergrootglas boven een ronddraaiend schijfje, met daaronder een laadbalk. Als die laadbalk vol is dan staat er alleen een v'tje, mar verder is er niets gebeurd. ik zie de ipod noch in itunes nog op de desktop

:? :? :?

Krijg je hem nog te zien in de finder? Ik zou hem resetten en ipod updater 1.3 installeren en anders teruggaan naar de winkel.

ik zie hem niet in de finder:S ik ben nu de ipod software aan het downloaden, 1.3, maar die heb iknooit gebruikt, en de ipod heeft het altijd goed gedaan :?

Grrr hij herkent em ook in de ipod updater niet!!! hij zegt: plug in an ipod, ik koppel aan en hij doet weer precies hetzelfde als ik hiervoor beschreef :evil:

Misschien zit ik er ver naast maar misschien ligt het aan je firewire-kabel?

Als je nou terug gaat naar de dealer waar je hem vandaan hebt, daar een FWkabeltje vraagt en bij een imac inplugt. Als hij het doet dan weet je waar het aan ligt en anders eis je gewoon een nieuwe ipod ~ je hebt immers een jaar fabrieksgarantie.

ik heb het op een andere mac gedaan, en daar doetie precies hetzelfde. zeer waarschijnlijk dus een hardware probleem, dus ga em trugbrengen idd

Succes, ik hoor het einde van dit verhaal wel. Dacht ik zo?

Ik denk dat een trio wel leuk maar niet goed is. iTunes, iPod en iSinc werken niet jofel. iTunes en/of iSync lijken de iPod niet na gebruik niet goed terug te geven aan het system. na syncing van iPod met iTnuies quit ik iTunes om daar na te iSync-en. Zo lang je het syncen van de iPod met iTunes en iSync maar goed gescheiden houdt gaat alles ok. en 2 als je een FW hub gebruikt zoals van Belkin zorg dat alle andere FW devices uitstaan....

[quote:5e7d37957f="boelie"]Succes, ik hoor het einde van dit verhaal wel. Dacht ik zo?[/quote:5e7d37957f]

ja natuurlijk :slight_smile:

Bij mij doet ie ook regelmatig raar. Dan plug ik hem in, of ik doe hem juist in de prullebak, en dan loopt ie vast en valt er niks meer aan te doen, resetten werkt niet, (hij reageert gewoon niet op de toetscombinatie) en dan is de enige oplossing om hem leeg te laten lopen (de schijf draait immers wel constant en het ding wordt loeiheet, volgens mij is het scherm ook verkleurd door die temperatuur). Dit gebeurt regelmatig.... heel vervelend, met name omdat ik ook wel eens werk mee naar huis neem op dat ding.

Martino

de harde schijf is kapot, en hij wordt opgehaald over 2 dagen en dan gaan ze hem maken. het gebeurt zelden, zeiden ze :o

De iPod heeft weer eens kuren en mijn eigen truc werkte niet. [quote:4e73a9d9cb="Elstar"]De truc is: computer herstarten en inloggen onder een ander account (iTunes en iPod vragen dan automatisch om de instellingen opnieuw aan te passen). Computer opnieuw herstarten en onder je eigen account inloggen en voila: itunes doet weer normaal.[/quote:4e73a9d9cb] Nou schijnt het ook alleen te werken als je eerst [u:4e73a9d9cb]iPod Software 1.3 Updater[/u:4e73a9d9cb] hebt gedaan voordat je een nieuwe user aanmaakt. Nu werkt het apparaat weer.

[quote:4e73a9d9cb=“Elstar”]Mocht er nu ineens bij iemand een lichtje gaan branden en een [b:4e73a9d9cb]echte oplossing[/b:4e73a9d9cb] weten, graag ook posten.[/quote:4e73a9d9cb]
Dit is de knulligste bug die ik ben tegengekomen sinds ik een Apple heb. Wat me echt tegenvalt, is dat Apple zelf niet reageert. Geen software of firmware-update, geen aanpassing van de troubleshooting, zelfs geen reactie op de enkele tientallen oproepen.

Hallo Apple? Kijkt er iemand uit Bunnik mee?