Ipod30GB / Ipod Nano 4GB?

[quote:0c6176da72="superduc"]Ik ben blijkbaar een erge sukkel want ik heb een nano 2gb en die zit voor de helft vol met nummers die ik echt mooi vind Er zullen misschien nog wel 200 nummers zijn die ik het ook wel waard vind om erop tezetten maar echt niet veel meer Gebruik hem trouwens ook voor podcasts en da's ook leuk[/quote:0c6176da72]

O je hoeft zeker geen sukkel te zijn. Ik dacht dat als ik een iPod Nano zou nemen ook alleen mijn leukste nummer erop zou doen. Maar nu heb ik alles op mijn iPod staan.

[quote:59d09272ad="superduc"]Ik ben blijkbaar een erge sukkel want ik heb een nano 2gb en die zit voor de helft vol met nummers die ik echt mooi vind Er zullen misschien nog wel 200 nummers zijn die ik het ook wel waard vind om erop tezetten maar echt niet veel meer Gebruik hem trouwens ook voor podcasts en da's ook leuk[/quote:59d09272ad]

ja naar jou luister ik niet hoor :stuck_out_tongue: ik ga morgen kijken!! hebben ze ze allebei bij mediamarkt??

[quote:c7d3f775f5="Maudi"][quote:c7d3f775f5="superduc"]Ik ben blijkbaar een erge sukkel want ik heb een nano 2gb en die zit voor de helft vol met nummers die ik echt mooi vind Er zullen misschien nog wel 200 nummers zijn die ik het ook wel waard vind om erop tezetten maar echt niet veel meer Gebruik hem trouwens ook voor podcasts en da's ook leuk[/quote:c7d3f775f5]

ja naar jou luister ik niet hoor :stuck_out_tongue: ik ga morgen kijken!! hebben ze ze allebei bij mediamarkt??[/quote:c7d3f775f5]

Ik geloof het wel.

MediaMarkt heeft ze dik op voorraad liggen ... :)

zijn er nog meer mensen met advies????? :innocent:

[quote:898ef42726="Maudi"]ik hou van jullie! :D :P[/quote:898ef42726]

Toch nog een Valentijn :evil: :evil: :innocent:

Heel simpel ik zou zelf ook voor de 30Gb gaan: veel opslag, meer mogelijkheden en “maar” €60 meer…

[quote:b0cfbeb566="Cars"][quote:b0cfbeb566="Maudi"]ik hou van jullie! :D :P[/quote:b0cfbeb566]

Toch nog een Valentijn :evil: :evil: :innocent:[/quote:b0cfbeb566]

jah natuurlijk had ik er ook maar een :stuck_out_tongue:

[quote:a40e622123="Maudi"][quote:a40e622123="Cars"][quote:a40e622123="Maudi"]ik hou van jullie! :D :P[/quote:a40e622123]

Toch nog een Valentijn :evil: :evil: :innocent:[/quote:a40e622123]

jah natuurlijk had ik er ook maar een :P[/quote:a40e622123]

Ik heb zo’n idee als we nu (23:00) gaan lullen over Valentijn, dat we vreselijk off-topic gaan :innocent: :stuck_out_tongue:

[quote:ffd5eaec89="Cars"][quote:ffd5eaec89="Maudi"][quote:ffd5eaec89="Cars"][quote:ffd5eaec89="Maudi"]ik hou van jullie! :D :P[/quote:ffd5eaec89]

Toch nog een Valentijn :evil: :evil: :innocent:[/quote:ffd5eaec89]

jah natuurlijk had ik er ook maar een :P[/quote:ffd5eaec89]

Ik heb zo’n idee als we nu (23:00) gaan lullen over Valentijn, dat we vreselijk off-topic gaan :innocent: :P[/quote:ffd5eaec89]

ja klopt dus kom op met die adviezen… k ga echt zowat dood… ik weet het helemaal niet… :cry:

neem 'n shuffle zoals mij 8)

geloof me; ik wil niks anders meer

nee joh ga me nou niet op andere gedachten brengen zo raak ik nog meer in de war hehe :P

koop gewoon een iPod 30 GB. Ja kan er veel meer mee dan met de Nano en hij kost maar 60 euro meer.

ik wil binnenkort ook een ipod kopen omdat mijn huidige mp3 speler toch wel kuren begint te vertonen (256mb). Ik wil dan voor de 2gb of de 4gb [b:3d346486df]NANO[/b:3d346486df] gaan omdat:

• Donders mooi
  • Klein, handzaam voor in me broekzak
  • Genoeg ruimte voor mij

Ik heb mijn huidige mp3 speler bijna nooit vol staan… en als hij volstaat luister ik ze toch niet allemaal.
Ik heb ook gekeken naar de 30gb video, maar waarom ik daar niet voor gekozen heb is dat

• 30gb voor mij eigenlijk gewoon te veel is… wat moet ik er mee?
  • Video’s kijken doe ik al niet veel en dan al helemaal niet op een schermpje van een paar inch
  • 30gb aan muziek luister ik niet…
  • Te lomp (qua formaat)
  • dan is mijn ipod nog groter als me computer :stuck_out_tongue: (mac mini)

en dat hij € 60,- meer kost… tsja die 60 euro kan je ook besteden aan een dock (€ 30,-). En dan heb je nog 30 euro om euh… 3x naar de bios te gaan :? :love:

Je kan ook een 1GB versie kopen, die je 50 euro goedkoper dan de 2 GB versie. Je hebt toch nooit je oude MP3 speler volstaan. Dan is 1 GB al meer dan voldoende. En denk ook aan een lichtnetadapter, voor als je een tijdje niet bij je computer kan.

[quote:df95024f12="Ashwin"]En denk ook aan een lichtnetadapter, voor als je een tijdje niet bij je computer kan.[/quote:df95024f12]Die zit er toch standaard bij ? :wink: Anders zou je hem nooit op kunnen laden...

zelf heb ik de oude ipod photo, die is dikker dan de ipod video.. ik zie hem als een dikke portemonee, en dat vind ik ook niet erg om in mijn broekzak te hebben... :innocent:

zelf doe ik meestal de ipod in mijn schoudertas, werkt goed. ik zou iig wel voor de ipod video 30gig gaan, je zit echt razendsnel over je 4gig heen :slight_smile: en om steeds nummers te verwijderen, is ook zo erg niet hip :slight_smile:

[quote:7bb85c954f="hennep"] je zit echt razendsnel over je 4gig heen :) en om steeds nummers te verwijderen, is ook zo erg niet hip :)[/quote:7bb85c954f] dit is nog wel aan de TS'r om dit te bepalen of hij/zij 4gb te weinig vind.

[quote:3e107c1ec3="Rimsic"][quote:3e107c1ec3="Ashwin"]En denk ook aan een lichtnetadapter, voor als je een tijdje niet bij je computer kan.[/quote:3e107c1ec3]Die zit er toch standaard bij ? :wink: Anders zou je hem nooit op kunnen laden...[/quote:3e107c1ec3]

volgens mij zit die er niet standaard bij, opladen gebeurt via usb

[quote:7995966dc8="Rimsic"][quote:7995966dc8="hennep"] je zit echt razendsnel over je 4gig heen :) en om steeds nummers te verwijderen, is ook zo erg niet hip :)[/quote:7995966dc8] dit is nog wel aan de TS'r om dit te bepalen of hij/zij 4gb te weinig vind.[/quote:7995966dc8] ik zeg toch dat je er snel over heen zit??

[quote:89d362719b="rulus"][quote:89d362719b="Rimsic"][quote:89d362719b="Ashwin"]En denk ook aan een lichtnetadapter, voor als je een tijdje niet bij je computer kan.[/quote:89d362719b]Die zit er toch standaard bij ? :wink: Anders zou je hem nooit op kunnen laden...[/quote:89d362719b]

volgens mij zit die er niet standaard bij, opladen gebeurt via usb[/quote:89d362719b]

bij oude ipod zat die er wel standaard bij maar bij de nano en video niet, dus weer 30e voor apple