Ipod30GB / Ipod Nano 4GB?

[quote:2816acab23="hennep"][quote:2816acab23="Rimsic"][quote:2816acab23="hennep"] je zit echt razendsnel over je 4gig heen :) en om steeds nummers te verwijderen, is ook zo erg niet hip :)[/quote:2816acab23] dit is nog wel aan de TS'r om dit te bepalen of hij/zij 4gb te weinig vind.[/quote:2816acab23] ik zeg toch dat je er snel over heen zit??[/quote:2816acab23]

jij zegt dat HET te weinig is maar dat is nog wel de keuze aan de TS’r. Jullie (die gene die voor de 30gb zijn gegaan of zouden gaan) zeggen allemaal dat 4gb te weinig is… maar dat is de keus aan de TS’r

OK.. nou ik ben dus net naar media markt geweest.. en ik moet zeggen dat ik die ipod nano wel ERG klein vind (kwa schermpje) ik kan het zowat niet lezen... het is wel heel handig voor sporten enzo.. Maar ik vond de ipod 30GB erg MEEvallen kwa grootte! :D Ik had ff gevraagd of ik hem ff in me zak mocht stoppen :P en dat past wel redelijk... het is niet zo dat je hem de hele tijd in je hand hoeft te houden... Ik heb er ook stukjes film op gekeken en dat is wel erg leuk :)!! Dus ik denk dat het de 30GB wordt. Nee.. het IS ZO dat het die wordt... ik denk dat als ik een nano koop dat ik er later spijt van ga krijgen! Heel erg bedankt allemaal!

[quote:8600e41b6e="Rimsic"][quote:8600e41b6e="hennep"][quote:8600e41b6e="Rimsic"][quote:8600e41b6e="hennep"] je zit echt razendsnel over je 4gig heen :) en om steeds nummers te verwijderen, is ook zo erg niet hip :)[/quote:8600e41b6e] dit is nog wel aan de TS'r om dit te bepalen of hij/zij 4gb te weinig vind.[/quote:8600e41b6e] ik zeg toch dat je er snel over heen zit??[/quote:8600e41b6e]

jij zegt dat HET te weinig is maar dat is nog wel de keuze aan de TS’r. Jullie (die gene die voor de 30gb zijn gegaan of zouden gaan) zeggen allemaal dat 4gb te weinig is… maar dat is de keus aan de TS’r[/quote:8600e41b6e]
dude begrijpend lezen? ik zeg en spreek uit eigen ervaring, dat je snel over de 4gig zit… wat moet ik dan zeggen, 30 gig is meer dan 4 gig, maar de keus is aan jou, maar ik zal niet zeggen dat 4 gig weinig is, want dat moet je zelf maar uitvinden nadat je hem hebt gekocht… LEKKER LOGISCH!!!

overigens, jou punt om juist niet de ipod 30gig te kopen vind ik totaal onzin…
wat moet je met 30gig?
als het aan mij ligt, zou ik voor de 60gb gaan, waarom? een ipod dient als een makkelijke externe hardeschijf, en dat op zakformaat. op de ipod 4gig past niet eens een dvd :wink:

maarja, useless discussion… ontopic, succes ermee

[quote:239c55db15="turrrbothijs"][quote:239c55db15="rulus"][quote:239c55db15="Rimsic"][quote:239c55db15="Ashwin"]En denk ook aan een lichtnetadapter, voor als je een tijdje niet bij je computer kan.[/quote:239c55db15]Die zit er toch standaard bij ? :wink: Anders zou je hem nooit op kunnen laden...[/quote:239c55db15]

volgens mij zit die er niet standaard bij, opladen gebeurt via usb[/quote:239c55db15]

bij oude ipod zat die er wel standaard bij maar bij de nano en video niet, dus weer 30e voor apple[/quote:239c55db15]

Ja ik vind het erg vervelend dat er geen lichtnetadapter bij zit. Nu moet ik 30 euro extra betalen.

Omdat ik een remote en dock erbij wilde hebben heb ik er een AV Connection Kit bij aangeschaft waar dus ook een lichtnetadapter in zit! Er zou eigenlijk een dock met USB-kabel naar computer moeten zijn en ondertussen een kabel naar het stopcontact zodat de iPod op blijft laden wanneer de Mac uit staat!

Doet apple remote van Imac het eigenlijk ook met ipod.. ?? dat zou wel lekker zijn want dan heb ik hem al :D

Ja ik geloof het wel.

Yess 8)

Denk het ook wel. Lijkt me logisch. Erg leuk als je al een iMac Intel of iSight heb, dan hoef je sowieso geen Apple Remote bij te kopen. Je krijgt dus standaard bij een iMac een Apple Remote :wink:

[quote="hennep"][quote="Rimsic"][quote="hennep"][quote="Rimsic"][quote="hennep"] je zit echt razendsnel over je 4gig heen :) en om steeds nummers te verwijderen, is ook zo erg niet hip :)[/quote] dit is nog wel aan de TS'r om dit te bepalen of hij/zij 4gb te weinig vind.[/quote] ik zeg toch dat je er snel over heen zit??[/quote]

jij zegt dat HET te weinig is maar dat is nog wel de keuze aan de TS’r. Jullie (die gene die voor de 30gb zijn gegaan of zouden gaan) zeggen allemaal dat 4gb te weinig is… maar dat is de keus aan de TS’r[/quote]
dude begrijpend lezen? ik zeg en spreek uit eigen ervaring, dat je snel over de 4gig zit… wat moet ik dan zeggen, 30 gig is meer dan 4 gig, maar de keus is aan jou, maar ik zal niet zeggen dat 4 gig weinig is, want dat moet je zelf maar uitvinden nadat je hem hebt gekocht… LEKKER LOGISCH!!!

overigens, jou punt om juist niet de ipod 30gig te kopen vind ik totaal onzin…
wat moet je met 30gig?
als het aan mij ligt, zou ik voor de 60gb gaan, waarom? een ipod dient als een makkelijke externe hardeschijf, en dat op zakformaat. op de ipod 4gig past niet eens een dvd :wink:

maarja, useless discussion… ontopic, succes ermee[/quote]

sorry hoor maar, het ligt toch per persoon oh hij/zij 4 GB veel vind, ik luister heel veel muziek heb een nano 4GB ik heb er genoeg aan!!!
ligt dus per persoon of hij het veel of weinig vind

Uit die woorden massa daarboven wordt ik niet duidelijk, jij zelf wel ? :?