(dus ook ipod mini 1ste en 2de gen en ipod photo) er is een grafische installer voor mac gemaakt (niet officieel) [url=http://kainjow.com/blog/blosxom.cgi/2005/08/17]is hier te vinden][/url]
Nice 8) Maare, hoe krijg ik dan video's op mn iPod photo?
Dat gaat hier niet op een ipod mini. (2e gen) Installeren lukt maar ik kan niet opstarten in linux. Krijg telkens opnieuw het :apple: -logo
Bij mij is het wel gelukt alleen via het forum van www.ipodlinux.org. Maar ik kon niet terug naar de orginele firmware. Dus ik kon geen muziek afspelen.
mja zolang er geen duidelijke uninstaller komt; komt dat linuxgedoe niet op mijn iPod :-)
[quote:037f44f23c="Lord_spianoman"]mja zolang er geen duidelijke uninstaller komt; komt dat linuxgedoe niet op mijn iPod :-)[/quote:037f44f23c]
Heb het een dagje geprobeerd, ik vind er zelf weinig aan, had er meer van verwacht. Wat het installeren/de-installeren betreft: goed gedaan, grafisch en duidelijk. Het is leuk om te proberen, en je kan het dus ook gemakkelijk de-installeren.
[quote:7c07ca4506="DieterDD"]Dat gaat hier niet op een ipod mini. (2e gen) Installeren lukt maar ik kan niet opstarten in linux. Krijg telkens opnieuw het :apple: -logo[/quote:7c07ca4506]
als je linux hebt geinstalleerd moet je hem resetten en wanneer je het apple logo ziet moet je rewind inhouden en dan start hij op
ik ga het zeker ook proberen op mijn iPod :)