iPodRip werkt niet goed...

Ik heb net per ongeluk mijn hele iTunes bibliotheek gewist... en ja, ik ben blond! Gelukkig staat alles op mijn iPod (photo 30G). Op dit forum wordt ipodrip aangeraden, dus dat heb ik maar even gedownload. Alleen als ik via ipodrip nu afspeellijsten wil kopiëren naar iTunes laat hij wel de afspeellijst in iTunes zien, maar die is leeg. De muziek die gekopiëerd is staat in m'n 'thuis'-map onder muziek, maar niet in de map iTunes, maar in een nieuwe map 'iPodRip recovered' o.i.d. Als ik het dan in de iTunes map sleep gebeurd er in iTunes ver niets, ook niet na sluiten en opnieuw programma opstarten. Het staat ook niet in de bibliotheek.

Wat doe ik verkeerd??? Ik heb 10.3.8, iTunes 3.8 en iPodRip 3.8. Help!!! Thanx!

Misschien is een ander programma beter?

Groetjes,
Cynthia

ps. Ik weet dat het ook allemaal heel makkelijk via andere wegen kan, maar ik wil metteen al mijn afspeellijsten, illustraties, namen en waarderingen er goed in hebben, anders ben ik dagen bezig om alles weer op z’n plaats te krijgen.

[url=http://www.scifihifi.com/podworks/]Podworks[/url] is de beste. Ik heb er een hoop geprobeert, deze kickt echt ass.

Inderdaad. Podworks moet je hebben :)

Senuti werkt ook hoor, en is gratis.

Podworks werkt perfect en simpel! Goeie tip! Bedankt!

Is hier ook een windows variant van??....of een programma die hetzelfde doet??

PodUtil, maar dat is shareware; je moet dan om de 50 nummers ergens op klikken om verder te gaan. Ik zou ook graag een freeware programmatje hebben.