iPod's beroofd

moet je dit lezen hie gewild de ipod`s zijn [url]http://www.nieuws.nl/bericht/6/2018[/url]

[mod:adde8bf402=“tiny”]Wij mods willen niet al teveel ingrijpen maar spelfouten in titels van threads verbeter ik toch wanneer ik ze zie… [/mod:adde8bf402]

ja maar dan heb je t ook wel over Brooklyn he! Is niet echt een frisse buurt. Ben er geweest, maar heb toen ook mooi mijn iPod thuisgelaten!

[mierenneukmode] Hoe kun je nou iPods beroven? :innocent: [/mierenneukmode]

En de remedie is eenvoudig. Andere oordopjes aan je iPod hangen.

LOL [quote:4feea58919]Stick up your earplugs, Pal. Your harddisk or your life.[/quote:4feea58919]

was te verwachten als je de mooiste pm3 speler te wereld koopt !!! eigen schuld dikke buld :D:D

neej wel erg suf zeg 50 mensen al beroofd in de metro :?

Broolyn niet een frisse buurt? Hangt er vanaf waar je bent en wanneer. Ik kom er jaarlijks en loop er gewoon rond met de iPod op zak... Die witte oordopjes gebruik ik overigens niet, ik heb liever iets op het oor dan erin.

Tragisch verhaal.

[quote:ca168b0b61="sic-one"]ja maar dan heb je t ook wel over Brooklyn he! Is niet echt een frisse buurt. Ben er geweest, maar heb toen ook mooi mijn iPod thuisgelaten![/quote:ca168b0b61]

Valt wel mee. Ligt er ook maar aan waar in Brooklyn je bent, aangezien deze ‘buurt’ ongeveer 2,5 miljoen inwoners telt. :roll: Deze jongen heeft vooral pech gehad.

ik denk dat ik de witte oordopjes maar ga vervangen door een zwarte paar dan denken mensen dat ik nog zo een oude walkman heb...... : :x

Mijn iPod 20 gb is ongeveer een maand geleden gestolen, heb nu een shuffle 512 mb, maar ik heb ook gelijk de witte oordopjes vervangen voor gewone zwarte, gewoon voor de zekerheid...

Tja, ik hoor vaker dat laatste tijd veel iPods worden gejat, dit meer omdat ze "Hot" zijn deze zomer.. en ik geef men daar in ook gelijk!

Maar om er nu eentje te jatten is wel erg zielig… koop er dan gewoon 1! Het kost wat, maar dan krijg je ook hoge kwaliteit !

[quote]Het kost wat, maar dan krijg je ook hoge kwaliteit ![quote:20657af81e] eentje die gestolen is, heeft ook een hoge kwaliteit hoor :P :wink: Maar wel een stel serieus zielige mongolen die dat doen. Maar hier zijn al zoveel berichten over geweest.......... :( [/quote:20657af81e]

Ja precies! Je ziet ook steeds meer dat mensen hun mp3 spelers om de nek hangen, en 'm dan zo lekker in 't zicht laten hangen. Maar ik moet toch zeggen dat je daar verdacht weinig iPod's tussen ziet, dus hopelijk zijn de meesten met een iPod al zo slim om er niet om te vragen dat ie gejat wordt zeg maar... :D

ofwel wurgen ze je met het touw rond je nek

of je bent gewoon je mp3 speler kwijt!

ik loop er sowieso niet graag mee te koop…

In Manhattan zie je overigens goed waarom die stad The Big Apple heet. Loop maar eens tien minuten door SoHo... werkelijk overal witte iPod draadjes en mensen met iBook/PowerBook laptops in wifi-cafe's.

Doet me denken aan die absurde ontwerpbeslissing van Apple om de eerste iBook - die wc-bril - te voorzien van een handvat. Heb je er ooit iemand mee zien lopen?

Nee, maar ik vind het nog altijd e e n van de coolste ontwerpen die er zijn geweest.

Ik vind dat we een iPod ook geen MP3 speler moeten noemen. Dat deden ze eerst ook steeds in de media. Het is gewoon een iPod - en zo wordt het gelukkig steeds vaker genoemd.

rare manier om een mp3speler te overneme trouwens.

het is gewoon zinloos geweld.

[quote:8ebade0b60="nma"][quote:8ebade0b60="sic-one"]ja maar dan heb je t ook wel over Brooklyn he! Is niet echt een frisse buurt. Ben er geweest, maar heb toen ook mooi mijn iPod thuisgelaten![/quote:8ebade0b60]

Valt wel mee. Ligt er ook maar aan waar in Brooklyn je bent, aangezien deze ‘buurt’ ongeveer 2,5 miljoen inwoners telt. :roll: Deze jongen heeft vooral pech gehad.[/quote:8ebade0b60]

zal ook wel meevallen over het algemeen maar waar ik was was t dus echt niet fris he… Beetje zoals Harlem…

In Haarlem zal het wel minder erg zijn.

hahha in h[b:e35c98c6c7]aa[/b:e35c98c6c7]rlem wel ja!