IQ Test 2006

net bij me moeder thuis de IQ test gedaan.. Nog iemand de test gedaan?

[img:d182655c2d]http://img28.imageshack.us/img28/1681/iqtest24pf.jpg[/img:d182655c2d]

Gave test? :?

[i:0c88f71bb7]"If you actually believe your true intelligence is determined by some standardized system, well, then you can't be THAT smart. The ability to quote memorized information is hardly worth such joy"[/i:0c88f71bb7]

twee jaar gelden een test laten doen, 124... een half jaar gelden nog eens getest vanwege slechte cijfers op school, 126. dus je IQ zegt zeker niets over jezelf vind ik...

Ik had 9 fouten, is 136.

[quote:6b05319285="unSOUND"][i:6b05319285]"If you actually believe your true intelligence is determined by some standardized system, well, then you can't be THAT smart. The ability to quote memorized information is hardly worth such joy"[/i:6b05319285][/quote:6b05319285]

zeg niet dat ik het geloof maar is leuk als je niks te doen hebt… vooral wanneer je moeder op bezoek gaat als jij op bezoek komt hahaha

Als ik niks te doen heb ga ik mijn kamer opruimen...

Dit soort dingen interesseren me niet, want je hebt er he-le-maal niks aan.

kan je ook doen idd.. maar ben niet thuis dus waarom zou ik dat doen :?

Dus je gaat bij je moeder op visite, en dan ga je bij haar achter de computer zitten ?

Nee, dat is gezellig zeg… :stuck_out_tongue:

[quote:302b79cf5c="JM-Y"]zeg niet dat ik het geloof maar is leuk als je niks te doen hebt.. [b:302b79cf5c]vooral wanneer je moeder op bezoek gaat als jij op bezoek komt[/b:302b79cf5c] hahaha[/quote:302b79cf5c]

dont blame it on me :innocent:

ik had 131! :)

(maar dat filmpje van vet hard streamde voor geen meter, dus ik denk dat ik daar wel wat onnodige fouten heb zitten… :s)

[quote:ff88e37f94="smpl8"]ik had 131! :)

(maar dat filmpje van vet hard streamde voor geen meter, dus ik denk dat ik daar wel wat onnodige fouten heb zitten… :s)[/quote:ff88e37f94]
Haha, mijn internet doet al sloom vandaag, dus daar bleef hij op hangen ik was het zat.

Tot dan 0 fouten, hij was halverwege dus stel dat daarna nog 3 fouten ( moeilijkste als laatst ga ik maar van uit :stuck_out_tongue: ) dus dat zal wel weer een score van 140 tot 160 worden. Zit het altijd tussen in :bigsmile:

gewoonlijk redelijk laag, want kan me niet op prullen concentreren. Het enige wat voor mij telt is dat als ik een examen van een technisch vak moet leren, dat ik gewoon naar de tekeningen kijk, snap ik ze, volgend blad, snap ik ze niet ff uitleg lezen en nadenken. een cursus van 200 bladzijden op een klein half uur kunnen leren en dan nog eens 91/100 halen vind ik een pak meer waard dan zo een test.

Dus jullie nemen het allemaal heel serieus, zo'n uitgeklede psychologietest? Net als het Groot Dictee is het een lolletje, niks meer.

(Neemt niet weg dat een goede test heel veel kan zeggen over hoe je in elkaar zit en waar je sterke en zwakke kanten zitten)

[quote:be9e5fe2e3="roblemmen"]Tot dan 0 fouten, hij was halverwege dus stel dat daarna nog 3 fouten ( moeilijkste als laatst ga ik maar van uit :P ) dus dat zal wel weer een score van 140 tot 160 worden. Zit het altijd tussen in :bigsmile:[/quote:be9e5fe2e3] Dan zit je in de top 2% en kan je lid worden van Mensa. :kleenex:

[quote:ca3e7f4e46="Appearance"][quote:ca3e7f4e46="roblemmen"]Tot dan 0 fouten, hij was halverwege dus stel dat daarna nog 3 fouten ( moeilijkste als laatst ga ik maar van uit :P ) dus dat zal wel weer een score van 140 tot 160 worden. Zit het altijd tussen in :bigsmile:[/quote:ca3e7f4e46] Dan zit je in de top 2% en kan je lid worden van Mensa. :kleenex:[/quote:ca3e7f4e46] Mensa? :o

Wat is dat? :innocent: Is dat een elitair clupje waar ze IQ-testen serieus nemen? Tof hoor ga ik lid van worden of zijn hun IQ-testen moeilijker :?

114 punten, maar ik zat te msnen en die test te maken... 8)

[url=http://www.mensa.nl/thuistest/]Mensa?[/url] Geen idee...

[quote:4ed078a7f5="Deskman"][url=http://www.mensa.nl/thuistest/]Mensa?[/url] Geen idee...[/quote:4ed078a7f5] Ga hem zo ook doen hoor :wink:

Morgen ( later deze ochtend :roll: ) hebben jullie de resultaten :beret:

En bedankt hoor Appearance :x

Ik klik op het linkje, begint de test ik klik hem weg wou eerst nog wat anders doen.

Krijg ik nu dit:

[quote:5a81f7c07e]Mensa Thuistest - de vragen

U heeft de test al gedaan of per ongeluk de pagina een tweede keer ingeladen. U kunt pas morgen de test nog een keer proberen.
Het copyright op het geheel van de on-line thuistest en bijbehorende webpagina’s, waaronder de inhoud van de vragen, de antwoorden en de vormgeving, berust bij de Vereniging Mensa Nederland. Nadruk en vermenigvuldiging zijn verboden.

Als u vragen heeft over deze on-line test of de officiële testzittingen in Utrecht kunt u e-mailen naar de selectiegemachtigde.[/quote:5a81f7c07e]