Irritant en balen!

Ik had een tekening in Illustrator gemaakt. En per vergissing gaf ik een scan de zelfde naam. Weg tekening! dat is kl...te

Dat moest niet kunnen!

Dat heb je er van. Moet je maar Windows gebruiken. :-P Daar had je die hele fucking scanner nooit aan de praat gekregen en had je ook nooit je tekening kunnen overschrijven. ;-)

hebben ze geen verschillende extensie dan?

Vandaar dat jij wist dat ik een mac gebruikte natuurlijk!

Nop ik heb ze allebij als een EPS bewaard

[quote:9188aae5de="Lytstomke"]Nop ik heb ze allebij als een EPS bewaard[/quote:9188aae5de]

Zulke dingen moet je gewoon backupen :stuck_out_tongue: als ik zulke dingen maak, dan sla ik heb 2 keer op :stuck_out_tongue:
Tipje voor de volgende keer heb je nu niks meer aan :’(

[quote:5c21db968c="Lytstomke"]Ik had een tekening in Illustrator gemaakt. En per vergissing gaf ik een scan de zelfde naam. Weg tekening! dat is kl...te

Dat moest niet kunnen![/quote:5c21db968c]
Als je had opgelet? Je zal toch ongetwijfeld een melding gekregen of je het bestaande doc. wilde overschrijven!

Het zou idd mooi zijn als elk overgeschreven bestandje in de prullenbak beland.

[quote:8b0ee06167="Oppie"]Het zou idd mooi zijn als elk overgeschreven bestandje in de prullenbak beland.[/quote:8b0ee06167]

Is er geen handige scriptjongen/meisje die wat kan schrijven? :innocent:

[quote:1fef87ca60="Oppie"]Het zou idd mooi zijn als elk overgeschreven bestandje in de prullenbak beland.[/quote:1fef87ca60]

En irritant, het systeem schrijft voortdurend bestanden over.

Het gaat natuurlijk om de gebruikersbestanden (die waarbij je dus ook een dialoogvenster krijgt in de trant van: "wilt u overschrijven?"). Wat het systeem doet zal me verder een zorg zijn.

Ja..Oppie das een goed idee! Net als het wissen van bestanden via het netwerk. Hierbij zou ik ook graag een aangepaste waarschuwing willen hebben! Zodat je weet dat je een bestand op de een andere plaats zit te wissen.

Ik regelmatig dat ik per vergissing een bestand op de server wis per vergissing.
Vaak puur omdat ik daar dan net geweest om er wat neer te zetten en dat ik dan het bestand van zijn oude plaats wil wissen. Op dat moment is het mapje op deserver nog geselcteerd.