Irritant, onderste icoontjes gedeeltelijk onder Dock

Van de onderste rij icoontjes op mijn desktop (onder Panther) verdwijnt de tekst onder mijn Dock. Kan ik dat ergens instellen? Het werkt allemaal wel normaal, maar 't is niet echt prettig werken en ziet er ook niet geweldig fraai uit.

[img:9b3a5b5946]http://www.iruben.com/uploads/download.php?image=557[/img:9b3a5b5946]

Al je downloads naar een downloadmap doorsluizen kan hier al veel helpen :P

[quote:86d95df4e6="MacAttack"]Al je downloads naar een downloadmap doorsluizen kan hier al veel helpen :P[/quote:86d95df4e6]

Ja, daar heb ik lekker veel aan. Ik wil het probleem niet vermijden, ik wil het OPLOSSEN. Normaal zet ik ook zoveel mogelijk in subfolders, maar zodra het aantal icoontjes op mijn desktop dusdanig veel wordt dat het de onderkant bereikt verdwijnen ze gedeeltelijk onder het Dock. Uiteraard had ik voor het voorbeeld meer op de desktop staan dan noodzakelijk.

Daar ergerde ik mij ook al aan! Ik heb de icoontjes maar wat kleiner gemaakt.

Dock wat kleiner maken, en het bureaublad niet zo vol maken, doe je met je echte bureau toch ook niet (is echt iest voor windowsgebruikers :P )?

TJEESIS, wat een enorme iconen, hebbie last van je ogen, bang dat je ze niet ziet? Zeg eens waarom moeten die dingen zo enorm groot zijn. :roll:

Command+J in Finder en de icoongrootte verkleinen?

ik zie hier geen plaatje?

[quote:4f014787d4="Zodiack"]TJEESIS, wat een enorme iconen, hebbie last van je ogen, bang dat je ze niet ziet?[/quote:4f014787d4]

Dit is gewoon de standaard Panther (en Jaguar) grootte hoor… Heb er verder niets aan veranderd…

[quote:4f014787d4=“Strifer”]ik zie hier geen plaatje?[/quote:4f014787d4]

Ik wel. :stuck_out_tongue: En de rest blijkbaar ook… misschien een probleem met de verbinding naar mijn server…

[quote="iRuben"][quote:2b9928b86b="Zodiack"]TJEESIS, wat een enorme iconen, hebbie last van je ogen, bang dat je ze niet ziet?[/quote:2b9928b86b]

Dit is gewoon de standaard Panther (en Jaguar) grootte hoor… Heb er verder niets aan veranderd…

Shit, ik dacht jij je buroblad had gevuld met 9 gigantische iconen, het is natuurlijk maar een fragmentje.
Maar dan wordt het toch maar eens tijd om op te ruimen lijkt me

Dock auto-hide....

Option-klaver-D…

Dan heb je alleen last van die iconen als je ff t dock nodig hebt.
Maar t zal wel weer een tip zijn waar je niks aan hebt :stuck_out_tongue:

[quote:4ce74451ad="maceddy"]Maar t zal wel weer een tip zijn waar je niks aan hebt :P[/quote:4ce74451ad]

Dat heb je helemaal goed, maffe Drent! :wink: