Irritant probleempje met Unison overdrachtenvolgorde

Ik gebruik Unison om media te downloaden van nieuwsgroepen, al jarenlang.. Een paar dagen terug heb ik geloof ik per ongeluk iets gedrukt denk ik, want nu zijn de overdrachten steeds in een omgekeerde volgorde. Weet iemand hoe ik dat kan terugdraaien. Ik weet bij god niet hoe ik het voor mekaar heb gekregen, ik heb van alles geprobeerd te klikken in Unison maar ik kom er niet uit.. Het ziet er dus nu zo uit:

[img:aa01781604]http://img188.imageshack.us/img188/663/afbeelding1hkm.png[/img:aa01781604]

Ik wil dus in plaats van 31,30, 29, 28, 27, 26 terug naar 26, 27, 28, 29, 30 enz enz… Wie van de Unison gebruikers weet hoe dit moet?

lekker belangrijk, je moet toch alle delen download...

Volgens mij ligt het aan de nzb, heb je het met alles?

Weergave >> Rangschik alle groepen >> op naam / alle artikelen?

^^ nee die optie blijft grijs...

[quote:7f7e95c548="Renzsz"]lekker belangrijk, je moet toch alle delen download...

Volgens mij ligt het aan de nzb, heb je het met alles?[/quote:7f7e95c548]

ja sinds een paar dagen… en op je eerste reactie wil ik even zeggen dat normaal gesproken er ook par bestanden enzo in de nzb zitten die werden voorheen als laatste in het rijtje gedownload en omdat ik genoeg retentie heb wil ik de par bestanden niet downloaden en wis ik die par bestanden uit het lijstje nadat ik de nzb heb geopend, maar nou begint hij sinds een paar dagen dus eerst die par bestanden te downloaden.

Ik heb ook genoeg retentie maar soms download hij bij mij toch de rar delen niet volledig waardoor ik toch de par2 bestanden nodig heb!