Is € 1800,- voor een 12 inch PB(vorig versie) DUUR?

Is dat duur een 12 inch PB, 867 MHZ voor € 1800,- met garantie sinds begin dit jaar? Iets grotere HD en iets meer MB en een airportkaart erbij?

Tja, voor € 1900.- heb je een nieuwe... 1 GHz, enne € 2000.- incl airport extreme.

mhmm,..

ik denk dat hij het (net) waard zou zijn als:
er 640MB ram in zou zitten,… de 60GB en applecare…
is dat bij jou ook het geval? en heb je de aankoopbon e.d. er ook bij?

als ik op tweedehandsmac.nl kijk, dan zijn de prijzen soms zelfs hoger,…
maar ja het is maar wat de gek er voor geeft is het niet?
ik zou zelf liever een nieuwe kopen i.v.m hitte problemen van de oude (die opgelost zijn bij de nieuwe) ookal heeft de nieuwe minder geheugen en. als ik heel eerlijk ben, zou ik er zelf niet meer dan 1600 euro voor over hebben.

maar hoezo? ben je hem al zat?

Nou... Iemand maakte me erop attent dat hij/zij een 12 inch wilde kopen met 512 MB en een 60 GB HD en verder airport erbij. En aangezien ik zelf eigenlijk voor die 15 inch alum. wilde gaan later dit jaar en deze dus weg wilde doen, was de vraag dus of het een redelijk bedrag was in verhouding met wat er nu nieuw wordt aangeboden. Vandaar dus de vraagstelling.

voor dat geld zou ik dat toch serieus afwegen,want dat is redelijk veel geld voor die 12incher, en als bij die ieuwe het warmteprobleem is opgelost...eeen nieuwen toch altijd beter é :lol:

Hoi,

bij de dixons in zwolle lag hij er voor 1500 euro! Weet nie of ie er nu nog ligt… Er liggen nog wel enkele ibooks voor 900 euro.

Maar ff over je vraag. Ik zou voor een tweede hands 12inch powerbook ook niet meer dan 1600 geven. Op tweedehands mac zijn de prijzen vaak echt tegek voor woorden…

Zijn er nog steeds macs bij Zwolle te koop? Want misschien kan ik er nog een leuk ibookje vandaan halen?

€1800,- voor die PB is echt een uitprobeer prijs. Ik zou er niet meer dan €1500,- voor willen neertellen, ondanks dat je hem ook als bakplaat kunt gebruiken (Zo erg is het gelukkig ook weer niet). Ik zou die persoon mailen met een lager aanbod. Bedenkt wel dat je voor €1900,- een nieuwe PB kunt aanschaffen.

[quote:a61e96fe0e="Cigarman"]Is dat duur een 12 inch PB, 867 MHZ voor € 1800,- met garantie sinds begin dit jaar? Iets grotere HD en iets meer MB en een airportkaart erbij?[/quote:a61e96fe0e] Lijkt me iets te duur, tenzij hij een superdrive en erg veel RAM heeft. Of in plaats daarvan Applecare, dat is ook al >300 € waard. Welke software eropstaat kan ook wat uitmaken natuurlijk. 1400-1500 € lijkt me redelijker

"Zijn er nog steeds macs bij Zwolle te koop? Want misschien kan ik er nog een leuk ibookje vandaan halen?"

Laatste keer dat ik er was nog wel. dat is ongeveer 5 dagen terug.

Groet