Is Apple gek geworden?

iPad Pro… stylus? Is Apple gek geworden?

You have to take them, put them away, nobody wants a stylus!

https://www.youtube.com/watch?v=4YY3MSaUqMg

$99 voor een stylus? HAHAHAHA

Pencil: 99$ who wants a stylus?

Stiekem is de iPad Pro gewoon een Surface Pro van Microsoft, maar dan met een baby-OS en nog duurdere accessoires. Een stylus… pardon pencil voor $99 is redelijk aan de prijs.

Apple heeft gewoon de luxe dat het toch wel gekocht wordt, tot de consument het beu is.

Op zo’n klein telefoontje is een stylus ook niet nodig. Bij een 12,9 inch tablet daarentegen kan het wel handig zijn.

Ik heb nooit begrepen waarom je geen goede ‘pencil’ zou willen voor je apparaat met groot touch screen. Zo’n pencil werkt toch veel preciezer dan je dikke vinger die maar wat in de weg zit als je moeten tekenen bijvoorbeeld.

Wel nogal overpriced, om het dan nog maar niet te hebben over die cover met keyboard.

De schreeuwers zijn ook weer wakker geworden: ‘schande Apple, schande!’

Hey… de dorpsidioot is ook weer eens uit z’n kuil gekropen. Gezellig!

Haal anders eens een goede Wacom tablet, die delen ze ook niet uit bij de kassa. Tuurlijk is 99 dollar / euro een boel geld, maar goed gereedschap kost nu eenmaal geld. En gelukkig hebben de meeste van ons 10 vingers om heel veel te kunnen doen zonder zo’n pencil. De mensen voor wie dit potlood een toegevoegde waarde heeft zullen die 100 euro voor lief nemen.

Helemaal niet gezellig. Triest dat je op een site als deze al begint te bashen terwijl de keynote nog bezig is.

doe je als apple fan je best om die surface af te kraken, gaat apple er zelf een maken. bah.

Ik heb al bijna de vlag uitgestoken dat zo’n penseel niet standaard bij die iPad zit.

Lang niet iedereen heeft het echt nodig namelijk en wanneer je het er standaard bij doet lijkt het net alsof die iPad niet zonder kan.

[quote=wdele url=http://www.onemorething.nl/community/topic/is-apple-gek-geworden/ time=1441819985]iPad Pro… stylus? Is Apple gek geworden?
You have to take them, put them away, nobody wants a stylus![/quote]
.
Tijden veranderen, nobody want a stylus on a 3.5 inch screen, wist Steve veel dat er ooit nog een waanzinnige 12.9 inch iPad Pro aan zou komen :wink:

Het enige wat ik gezegd heb is dat die iPad Pro wel erg op de Surface Pro van Microsoft lijkt, en dat de accessoires nogal aan de prijs zijn. Beide opmerkingen zijn waar, en als het je niet bevalt raad ik je aan om terug in je kuil te kruipen en daar lekker een potje te gaan snikken. Sterkte!

Ik vond het anders best een leuke ervaring om met de stylus op een Wacom tablet te tekenen, dus zo gek is een stylus helemaal niet. Palm had ze, de HP iPaq, Psion en de Samsung Note.

[quote=wdele url=http://www.onemorething.nl/community/topic/is-apple-gek-geworden/ time=1441819985]iPad Pro… stylus? Is Apple gek geworden?

You have to take them, put them away, nobody wants a stylus!

[/quote]

Houd daar nou eens mee op met die uitgemolken opmerkingen…zuch :frowning:

als je het verschil tussen een tool voor extra functies, of tool om überhaupt het apparaat te kunnen gebruiken, niet ziet, moet je sowieso 3x nadenken voor je reageert.

Daar heb je honderd procent gelijk in, maar het blijft een feit dat je een stylus redelijk snel verliest. Ik gebruik hier thuis een Wacom Intuos, en zelfs die stylus raak ik regelmatig kwijt.

Tja een pennetje van 100 euro…Even een poosje wachten en de vrienden uit de Volksrepubliek maken er wel een van een tientje. :smiley:

Mijn hemel, de zeikerds zijn weer uit hun vette nesten gekomen.

1. Steve wilde geen Stylus op een iPhone en volgens mij hebben we die nog steeds niet nodig
  2. Je kan de iPad Pro nog steeds gewoon, zoals Steve het gewild zou hebben, bedienen met je 10 ingebouwde styli (stilussen?)
  3. De Apple Pen is geen Stylus maar een elektronische pen. Als je het verschil tussen die twee dingen niet snapt: jammer dan.
  4. Er zijn al jarenlang passieve en actieve styli te krijgen voor de iPhone en iPad. Blijkbaar is er een markt voor, en Apple doet dat nu op haar eigen manier. Niemand verplicht je om hem te kopen, zelfs niet bij een iPad Pro.

Het “3D” touch is wel nice, zit dat nou ook op de iPad Pro trouwens ?
En idd het is gewoon een surface wanna be maar dan moet je nog zien of je er echt alles op kunt.
In theorie wel een nice apparaat als je heb zo kan gebruiken, het iOS is alleen wat verouderd nog steeds naar 50 jaar een grid met static icons… kom op he…