Ja, het moest er eens van komen hé ... Ik denk dat mijn iMac 17" begint problemen te krijgen.
Heel regelmatig (stuk of 10 keer per dag) slaat mijn scherm op zwart en gaat ie in slaapstand. Dit terwijl ik vollop aan het werken ben.
Soms gebeurd het terwijl ik grafische apps gebruik (TV, Spelletjes, …) maar soms ook gewoon terwijl ik mijn PDA aan het syncen ben.
Ik heb dit probleem nu al meer dan een week. Ik heb ook de nieuwe update geïnstalleerd na de keynote, maar het probleem blijft zich voordoen.
Ook heb ik al enkele keren gehad dat ik na zo’n 3 a 4 keer hem in enkele minuten uit zijn slaapstand wek, ik gewoon een scherm krijg waar op staat te lezen dat ik mijn Macje moet opnieuw opstarten (met de knop langs achteren)
Iemand een idee wat hier het probleem kan zijn ? Zou het probleem in het OS zitten, zou het kunnen HW zijn ?
Als het het OS is, zit ik met een probleem, ik vind nergens mijn CD meer terug. Wel heb ik nog de vroegere versie liggen, maar zou ‘spotlight’ niet kunnen missen.
Oh ja, de eerste keer dat ik het voorhad, was ik bezig met mijn Palmpje te syncen.