Is een ATX pc voeding hetzelfde als die van een G3 B&W?

Vond mijn pc zo slecht dat ik em gefileerd heb, ik heb dus nu een losse voeding over. Ik kan een kapotte B&W kopen (voeding) Nu is mijn vraag, kan ik die pc voeding in de mac zetten zonder iets te beschadigen? andere spanningen ofzo?

Lees even de beide stickers op de voedingen. Zo ontdekte ik dat de voeding van mijn G4 Quicksilver een 25 Volts lijn heeft die dus niet op normale ATX voedingen zit...wellicht te maken met de ADC voedingsconnector op het moederbord, maar daardoor kon ik de voeding niet vervangen.

Zakalwe, de voeding van een PM4400/200 is die hetzelfde of niet. die heb ik nl. nog een.

Ik heb hetzelfde meegemaakt, en daardoor een moederbord van een G3 opgeblazen. Heb toen de vraag bij een mac leverancier neergelegt en die vertelde dat het speciale voedingen waren en dat je ze zelfs zelf niet mag vervangen alleen een autorized apple dealer. Ik zou hem dan 2 tot 6 weken kwijt zijn.

Via marktplaats eens kijken of daar iets opduikt?

Een ATX voeding moet je een beetje aanpassen voor een B&W G3. Op xlr8yourmac kun je hier meer informatie over vinden: [url]http://www.xlr8yourmac.com/systems/MacinPC_ATX_case/Blue_G3_to_ATX.html[/url]

Succes,

P@ul

Nee, een PM4400 is een heel ander beestje, volgens mij een heel ander wattage. Zorg er in iedergeval voor dat je nieuwe voeding hetzelfde of een hoger wattage kan leveren. Check vooral de tip van Aquarius..

[quote:ef866d9205="zakalwe"]Nee, een PM4400 is een heel ander beestje, volgens mij een heel ander wattage. Zorg er in iedergeval voor dat je nieuwe voeding hetzelfde of een hoger wattage kan leveren. Check vooral de tip van Aquarius..[/quote:ef866d9205]

Haha een PM4400 is een integrated ampflier van MArantz :stuck_out_tongue:

da weet ik, ik heb zelf ook een marantz versterker, model 1050. Maar die staat wel op zolder...