Is een vrouw een ultieme gadget?

Slotje graag 8) ;)

Een vrouw een gadget :S ;)?

[size=9:c5794a7a6c]Loez heeft nu al teveel Breezers op...[/size:c5794a7a6c]

Antwoord: vrouw is nóg niet de ultime gadget. Echter, het concept vrouw heeft zeer zeker veel potentie. Er zitten echter nog veel teveel bugs in

:bigsmile:

I second that, Bjorn ;)

[quote:03e9a0599b="MacBjorn"][size=9:03e9a0599b]Loez heeft nu al teveel Breezers op...[/size:03e9a0599b]

Antwoord: vrouw is nóg niet de ultime gadget. Echter, het concept vrouw heeft zeer zeker veel potentie. Er zitten echter nog veel teveel bugs in

:bigsmile:[/quote:03e9a0599b]

:smiley: het concept… geweldig :stuck_out_tongue:
bugs :stuck_out_tongue: :wink:

Ik heb af en toe het gevoel of ze door microsoft gemaakt zijn.....

[quote:2379191f15="iMac-Boy"]Ik heb af en toe het gevoel of ze door microsoft gemaakt zijn.....[/quote:2379191f15]

m m m das …

'Press start to shut down.....' 'Shut down failed.... will keep on nagging'

:slight_smile:

[quote:19b624180f="iMac-Boy"]Ik heb af en toe het gevoel of ze door microsoft gemaakt zijn.....[/quote:19b624180f]

nu beledig je ze wel heel erg… lees anders nog eens de regels en wenselijkheden door :stuck_out_tongue: :wink:

Is geen belediging maar een constatering...

het is geen gadget... maar wel een hebbeding :P

[quote:0bed981c1d="iMac-Boy"]Ik heb af en toe het gevoel of ze door microsoft gemaakt zijn.....[/quote:0bed981c1d]

Wij waren wel de eerste met een Apple :?.

Touche.. :(

ik denk de vrouw een te hoog gegrepen gadget is voor veel mannen, ze weten een beetje oppervlakkig hoe alles werkt, maar maken maar 20% gebruik van haar hele kunnen. :P

[quote:830e6746db="Saskia_sas"]ik denk de vrouw een te hoog gegrepen gadget is voor veel mannen, ze weten een beetje oppervlakkig hoe alles werkt, maar maken maar 20% gebruik van haar hele kunnen. :P[/quote:830e6746db]

Duidelijk een interface-probleem bij de vrouw. Als die goed in elkaar zou zitten dan zouden mannen optimaal gebruik van de gadget kunnen maken.

Heeft een van jullie de uit knop bij de dames al gevonden?? Dan zou het de ultieme gadget zijn. :P

[img:05ce9fe38e]http://katatawnic.com/kat/images/Remote.jpg[/img:05ce9fe38e]

[quote:caa4b5b3c0="MacBjorn"][img:caa4b5b3c0]http://katatawnic.com/kat/images/Remote.jpg[/img:caa4b5b3c0][/quote:caa4b5b3c0] hahahahahhahhah die is onwijs vet......

p.s. als tie werkt MacBjorn dan waar kan je dan ze kopen???

p.s. die moet je op ebay verkopen :stuck_out_tongue: dan kan je gaan rentenieren

[quote:76e82a400b="Vulture"][quote:76e82a400b="MacBjorn"]<plaatje>[/quote:76e82a400b] hahahahahhahhah die is onwijs vet......

p.s. als tie werkt MacBjorn dan waar kan je dan ze kopen???[/quote:76e82a400b]

maak je geen zorgen, die krijg je er gratis bij… batterijen inbegrepen :wink:

Ik kan alleen de paniekknop vinden, werkt als een touchwheel van de iPod (vrouwen hadden als eerste een appel), even over wrijven en ze gaat vanzelf trillen en schreeuwen. :innocent: