Aan alle iPhone experts in de zaal:
Ik heb mijn iPhone 4S 32 GB begin deze week in een plas water laten vallen (gekocht in applestore Amsterdam in maart dit jaar).
Meteen eruit gehaald, en meteen in een pot rijst gedaan voor 48 uur. Alle zichtbare condens was weg, dus ik had stille hoop.
Ik plugde de iPhone in via de lader (in de muur) - en hij startte normaal op! even goede hoop dus. Echter, hij vindt geen netwerk/wifi meer (blijft op 'searching' staan).
Erger nog, als ik hem unplug uit de lader valt hij direct uit. Ik besef dat mijn iPhone waarschijnlijk dood is. Graag zou ik alleen nog wel mijn data backuppen - maar als ik hem aan mijn imac aansluit, dan lijkt hij op te willen starten, maar dan valt het apple logo weg en begint dat proces opnieuw (hij start dus niet volledig op).
Ik heb 2 vragen, of eigenlijk 3:
1- Klopt het dat mijn iPhone dood is (gewoon teveel vochtschade/korstluiting)? Ik sta open voor reddingspogingen!
2- Zien jullie een manier om mijn fotos te kunnen backuppen? mijn laatste backup is helaas meer dan een maand oud!
3- Ik heb een verzekering bij proassist voor de 4S afgesloten op deze telefoon - weten jullie of alle vochtschade in principe vergoed wordt?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!