Is er op deze WWDC nog iPodnieuws te verwachten?

Wie is er goed op de hoogte van het programma van het WWDC: is er nog (belangrijk) iPodnieuws te verwachten. Ik wil al een paar weken een iPod Photo kopen, maar had de keynote van Jobs afgewacht omdat ik dat dat er iets nieuws zou kunnen komen. Nu er over de iPods niks bijzonders zat over de iPod, is het dan nog mogelijk dat het later deze week komt? Zijn er geruchten over nieuwe dingen?

denk dat er nog wel wat nieuws komt deze week :)

ik den k vanavond, maar zeker weten doe je het niet. Maar op photo dingen zal waarschijnlijk weinig veranderd worden, de verachting is dat de normale 20 gb eruit gaat en dat er nog wat updates voor de mini en de shuffle er liggen. Goed opletten dus :wink:

[quote:f7d0a31724="I-think"]ik den k vanavond, maar zeker weten doe je het niet. Maar op photo dingen zal waarschijnlijk weinig veranderd worden, de verachting is dat de normale 20 gb eruit gaat en dat er nog wat updates voor de mini en de shuffle er liggen. Goed opletten dus :wink:[/quote:f7d0a31724]

Als de “gewone” eruit gaat dan denk ik ook wel dat de prijs van de iPod photo verlaagd zal worden.