Is iphoto update stabiel ? - iphoto troubles !

Hoi,

Werkende met iphoto 1.0 gaf onder os X nooit communicatie problemken, met de nieuwe update krijg ik soms de camera niet te zien als ik wil importeren, ik weet niet zeker of dat nou door de nieuwe 1.11 update komt of dat het iets anders is, misschien zijn er andere mensen die ook verdenkingen hebben jegens de nieuwe update.

groet

ps weet iemand hoe ik weer iphoto 1.1 kan downgraden, waarcshijnlijk gewoon weggooien en iphoto 1.0 instaleren.
weet iemand waar ik iphoto 1.0 nog kan vinden op het net?

dank

vandaag staat er op macfixit.com het artikel:Troubleshooting iPhoto 1.1: Slide freeze; Mail glitch; more mischien heb je daar wat aan. waar je de oude iphoto kan downloaden weet ik niet , iemand anders misschien?

groet

ik heb nog nooit zoveel crap gehoord iPhoto Onstabiel??? r toch op het is zo stabiel dat als je hem in de sluimerstand zet en weer aanzet het nog gewoon werkt, probeerd dat eens met de iphoto 1.0. en stop toch eens met de bullshit en gewoon downloaden

Ik heb communicatie problemen tussen iphoto 1.11 en de digitale camera ervaren welke ik nog nooit met iphoto 1.0 heb gehad, toen ik iphoto 1.0 weer geinstaleerd heb waren deze problemen weer weg. Dit wetende lijkt me het juist bullshit(om jouw terminologie te gebruiken) om iphoto1.11 "gewoon" te downloaden.

veel plezier nog
groet seven