Is Trabant goed in rekenen en wiskunde?

Zoals velen van jullie weten, onze vriend Trabant weet vrijwel ALLES van de Nederlandse taal en kan vrijwel elke fout herkennen op het forum. Het is zelfs zo goed dat ik met een vraag zat....

Is Trabant goed in rekenen en wiskunde?

Edit: Mijn poll had 4 opties, waaronder “Het zal mij mijn kont oxideren” waarom is deze niet opgenomen?

Pfff, vraag het hem via een pm. Verveel je je soms? Beetje nutteloos topic dit...

Ik denk het niet...

Maar eigenlijk weet ik niet waarom ik dat denk…

[quote:af2a8d2217="Afroman"] "Het zal mij mijn kont oxideren" [/quote:af2a8d2217]

beetje waardeloze thread.

Heb er toch op geklikt en denk dat Trabant erg slecht kan rekenen! (Ik ken geen Limburger die het wel kan namelijk)

Get a life

"De 1000 posts grens gepasseerd. Nu strevend naar de 100.000 posts!"

Inderdaad. :?

Bij voorbaat: "nee". :evil:

Hij zit pas op 998 hoor :roll: Maar dit is verder gewoon klik klare onzin, ga buiten spelen ofzo

Dat is een signature van voor de opruiming van het forum. Veel mensen zijn toen heel wat posts verloren.

[quote:bb5b892556="Rickje"]Get a life[/quote:bb5b892556] Heb ik al, een schitterend leven heb ik.

[quote:2a506e2e87="S. Mobbs"]Dat is een signature van voor de opruiming van het forum. Veel mensen zijn toen heel wat posts verloren.[/quote:2a506e2e87] Idd. Zeg S. Mobs, heb je een extra B aan je username geplakt?

Ja, de naam was niet correct gespeld.

Haha... ik denk van niet. Vaak zijn mensen met een talenknobbel wat minder goed in exacte (logische) vakken.

Maar goed, ik ken de beste man niet, dus ik gok maar op het meest logische :wink:

ik zou 'm doen.

[quote:f9a02c7a10="Wouzje"]ik zou 'm doen.[/quote:f9a02c7a10]Jij doet alles, als het maar een uitlaat heeft ;)

[quote:8493586645="Tinnieman"]beetje waardeloze thread.

Heb er toch op geklikt en denk dat Trabant erg slecht kan rekenen! (Ik ken geen Limburger die het wel kan namelijk)[/quote:8493586645]

Gast, ga toch fietsen! Ik ben een Limburger en ik ben redelijk goed in wiskunde. Los jij deze vergelijking maar eens op:
3x(2x+4)+11=11(2x+1)

Dat is redelijk standaar. Je vergeet dat de rest dat allang gehad heeft.

Ik wil wel eens zien of 'de rest' deze som dan kan oplossen.

3x(2x+4)+11=11(2x+1) 6x(kwadraat)+12x+11=22x+11 6x(kwadraat)-10x=0 2x(3-5)=0 2x=0 v kn x=0 v kn

Wie verbetert mij, want ik heb het gevoel dat ik iets fout heb gedaan.