iSight en AIM Windows

Ik zit er aan te denken om een iSight te gaan halen, maar al mijn vrienden hebben Windows systemen. De meesten hebben AIM. Nu is mijn vraag: kunnen ze mij zien en horen als ik een iSight gebruik met hun normale AIM client voor Windows?

nope dat kunnen ze niet

Echt waar? Dus met een iSight kan ik alleen webcammen met mensen die ook een iSight hebben? Pff, dat valt tegen.. ;[

Is er een webcam waarmee ik wel gewoon met mijn Windows vrienden kan webcammen? En kan dat dan gewoon via iChat of moet ik daar dan ook een ander programma voor hebben?

je kan enkel via iChat webcammen met iChatters momenteel, ik weet niet of de aim client op mac webcam ondersteuning heeft

De iSight is compatible met alle programma's die gebruik kunnen maken van een webcam, dus ook met bijvoorbeeld iVisit. Alleen bestaat er helaas nog geen programma dat goed met beelden kan communiceren tussen Mac en Windows. Komt vast wel snel.

Thanks voor de duidelijkheid MacAttack en Adriaan! Ik wacht nog heel even en hou webcam nieuws overal goed in de gaten. ;]

[quote:7f5bd861ea="Mirg"]Ik zit er aan te denken om een iSight te gaan halen, maar al mijn vrienden hebben Windows systemen. De meesten hebben AIM. Nu is mijn vraag: kunnen ze mij zien en horen als ik een iSight gebruik met hun normale AIM client voor Windows?[/quote:7f5bd861ea]

is dit niet een “contradictie in terminus” vrienden en Windows ?? :smiley: