Iskin iBook

Ik heb dit week-end me helemaal rotgezocht naar een iBook Iskin van Protouch PB

Kan iemand me helpen waar ik deze kan bestellen of kopen.
Ik wilde er een paar bestellen in America maar heb geen zin in invoerrechten van 30 Euro of zo

zie hier iSkin

Mijn dank is groot

:stuck_out_tongue: :smiley:

∴ NA-NIL-IN ∴

bedankt had ik ook gezien alleen zijn deze geschikt voor pro toetsen borden en niet voor iBook

zie tekst website:

De iSkin Softtouch is alleen geschikt voor de Apple toestenborden die er uit zien zoals onderstaande afbeelding. Je kunt 'm zowel voor witte als zwarte toestenborden gebruiken.

in ieder geval bedankt

Merlin
[/img]

Een hoop geld! misschien kan je beter een reserve keyboard aanschaffen :?

∴ NA-NIL-IN ∴

Op de voorjemac-site staat ook dit :

Behalve de op deze site getoonde producten kunnen we ieder ander product van en voor je Apple meeleveren. Middels het contactformulier kun je je wensen kenbaar maken.

Je kan ze even mailen, je weet maar nooit…

[quote:8026ba88ef="linpaws"]Op de voorjemac-site staat ook dit :

Behalve de op deze site getoonde producten kunnen we ieder ander product van en voor je Apple meeleveren. Middels het contactformulier kun je je wensen kenbaar maken.

Je kan ze even mailen, je weet maar nooit…[/quote:8026ba88ef]

Thanx Linpaws heb ik net gedaan .

Merlin

:D

Ik wou even wat toevoegen over dit iSkinnetje het is de USA gewoon leverbaar bij de Apple store.

Waarom? is Europa dan zo onaantrekkelijk voor Steve. Of wil hij een niche player blijven, zonder iSkin
en zonder Europa !

Ik zou ook een andere baan gezocht hebben zoals die man in Dublin die verantwoordelijk was voor Apple Europe. [color=blue:56b33f4537]Way to go mate[/color:56b33f4537]

zie hier