Ik heb een .iso bestand, waar waarschijnlijk allemaal bestanden inzitten. Nou wil ik dat bestand op een lege CD branden, maar dan zo dat niet het .iso bestand op die CD komt, maar de bestanden die in dat .iso bestand zitten. Ik heb weleens gelezen dat sommigen dan praten over "als iso branden", maar ik weet niet precies hoe dit moet.
Ik gebruik Toast. Als ik kies voor Data, welke keuze moet ik dan daarna maken?
.Iso selecteren, op rechtermuis clicken, en de optie kiezen "open met toast". De rest gaat vanzelf .Branden. Op de cd staat dan het geopende .iso-bestand, dus alle bestanden afzonderlijk die in de .iso zaten.
[quote:0359803952="unSOUND"]En aangezien je sowieso enorm veel topics aan het openen bent op het gebied van avi's en DVD's, is de hele FAQ van de videobewerking misschien wel iets om eens wat aandachtiger door te nemen...
Dat bericht is alleen niet in dit geval van toepassing. Dit gaat namelijk niet over .avi's of andere video bestanden...
En hoewel ik dat bericht eigenlijk nu pas voor het eerst lees, is het helemaal niet echt van toepassing. Antwoorden op vragen die ik stelde worden niet gegeven in die FAQ.