Hoi iedereen, ik ben nieuw op dit forum en had eigenlijk een vraagje of er een goed ISO mounter/burning app is? aanraders eehmm goede of slechte ervaringen, ik zou ze allemaal willen weten! bedankt alvast
-Deeon-
Hoi iedereen, ik ben nieuw op dit forum en had eigenlijk een vraagje of er een goed ISO mounter/burning app is? aanraders eehmm goede of slechte ervaringen, ik zou ze allemaal willen weten! bedankt alvast
-Deeon-
Toast
Diskutility ^^
Mounten kan OSX zelf ook wel... En met Schijfhulpprogramma (in de map Programma's > Hulpprogramma's) kan je 'm inderdaad ook branden (er staat een vrij grote knop met "Brand" in het scherm van Schijfhulpprogramma). :)
okay, maar kan osx zelf ook mounten? iig bedank voor de reacties, ik ben goed geholpen!
Like I said :P
Als je een ISO bestand hebt kun je daar op dubbelklikken in de finder (of desktop waar jij wilt). Bij dubbelklikken verschijnt er dan een virtuele schijf op je buroblad: dat is je "cd" of "DVD".
Voor het branden kun je bijvoorbeeld Toast gebruiken, die kan heel goed met ISO bestanden om gaan en zelfs ook met NERO’s NRG bestanden. Je kunt dus windows installatie cd’s op je Mac branden onder OS X.
[quote:461a18d515="Nikita"]Like I said :P[/quote:461a18d515] ja idd ik las er iets te snel over :) solly
vet…iso bestanden voor windows in os.X branden.
normaal werk ik alleen onder windows vista, met alcohol 120% bijv. maar de laatste tijd doe ik steeds meer met osx waarbij ik dus ook moet mounten!
bedankt voor de tips!
Alles wat je in Windows kan, kan je ook in OSX. Plus nog wat meer wat je in Windows niet zo 1-2-3 voor mekaar krijgt.
Vuistregeltje…
Zonder twijfel Toast liefst vanaf versie 6
Maar waarom geld uitgeven aan Toast, als het meegeleverde Schijfhulpprogramma het ook kan...? Ok, Toast kan nog wel wat meer, maar da's hier niet aan de orde.
¥β
Ik ben zelf nogal een [url=http://burn-osx.sourceforge.net/]Burn[/url] liefhebber aan het worden. En gratis.