iSync 2 - nokia 6680

De Nokia 6680 staat (nog?) niet in de lijst van supported phones in iSync 2. Heeft iemand enig idee of ik iSync wel aan de praat kan krijgen met de 6680 en hoe, of dat er wellicht telefoons toegevoegd gaan worden?

thx!! brownice

Zou volgens Apple moeten werken. Onderaan de pagina zie je ook dat iSync 2.0 Symbian NOKIA toestellen volledig ondersteund. De NOKIA 6680 draait Symbian OS. Maar proberen kan geen kwaad lijkt mij. Ik twijfel ook over de aanschaf van een nieuwe 9300 (ook Symbian) maar de berichten over een correct werkende iSync 2.0 zijn nogal tegenstrijdig. Ik wil geen gebruik maken van allerlei omweg proggies. Ik vind dat het gewoon moet werken uit de doos.

gr

AppleMies

[quote:e8333fd253="brownice"]De Nokia 6680 staat (nog?) niet in de lijst van supported phones in iSync 2. Heeft iemand enig idee of ik iSync wel aan de praat kan krijgen met de 6680 en hoe, of dat er wellicht telefoons toegevoegd gaan worden?

thx!! brownice[/quote:e8333fd253]
Ik heb de 6680 sinds gister, en hij bevalt me uitermate goed. Helaas kan ik je wel melden dat hij niet samenwerkt met iSync.

Kwestie van wachten denk ik. Ik mis het niet zo.

mijn nokia 3230 werkt ook niet met isync :(

[quote:34c7b92fe2="luukwagon"]mijn nokia 3230 werkt ook niet met isync :([/quote:34c7b92fe2] Als ik terug in NL ben zal ik Apple eens bellen wanneer er een oplossing gaat komen. Er zijn nu wel heel erg veel telefoons die niet ondersteund worden door iSync....

Ik denk dat we gewoon nog even moeten wachten. Jammer maar helaas.

[quote:75b88c9259="AppleMies"]Zou volgens Apple moeten werken. Onderaan de pagina zie je ook dat iSync 2.0 Symbian NOKIA toestellen volledig ondersteund. De NOKIA 6680 draait Symbian OS. Maar proberen kan geen kwaad lijkt mij. Ik twijfel ook over de aanschaf van een nieuwe 9300 (ook Symbian) maar de berichten over een correct werkende iSync 2.0 zijn nogal tegenstrijdig. Ik wil geen gebruik maken van allerlei omweg proggies. Ik vind dat het gewoon moet werken uit de doos.

gr

AppleMies[/quote:75b88c9259]
hier heb je een link om je 9300 werkend te krijgen

http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050422125043439

Die ga ik eens testen. Bedankt.

Ik post de ervaringen wel hier.

Helaas. Ook ik zit met dit probleem:

[quote:dd3f2ad817]No go for a Nokia 6680. I modified iSync as per first post, managed to install the iSync app on the phone and it runs, managed to add the 6680 to iSync, but when i try to run it, it tell me that the app on the phone is not running and to run the assistant again…that’s where I’m at.

Hope there’s a fix soon or that Apple updates iSync very soon.[/quote:dd3f2ad817]

[quote:1d232daad9="luukwagon"]mijn nokia 3230 werkt ook niet met isync :([/quote:1d232daad9]

maar waarom niet dan?
Geen bluetooth?

[quote:c0caa8c472="brownice"] Heeft iemand enig idee of ik iSync wel aan de praat kan krijgen met de 6680 en hoe, of dat er wellicht telefoons toegevoegd gaan worden?[/quote:c0caa8c472]

Is Isync 2 een update of kossie geld?