iSync 2

Ik draai mac osx 10.3.9 en heb onlangs een Nokia 6670 aangeschaft. Mijn 6600 kon prima synchroniseren met m'n macje maar de nieuwe helaas niet. Nu is mij ter ore gekomen dat ik iSinc 2.0 moet instaleren, maar ik kan 'm nergens vinden. Het is een onderdeel van Tiger, maar ik wil ff de kat uit de boom zien en durf nog niet over te gaan op 10.4. Weet iemand hoe ik mijn Nokia 6670 met mijn mac kan synchroniseren?

Het klopt in ieder geval dat die Nokia vanaf Tiger ondersteund wordt.

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Dan heb ik wel een probleem. Mijn macje (een G4 , 400 mhz.) kan waarschijnlijk niet goed draaien op Tiger. Daarom hoop ik dat er een andere oplossing is.

Is iSync 2 ook los op OSX 10.3.9 te zetten? Of werkt dit niet?

Heeft iemand hier ervaring mee?

waarom werkt tiger niet op een G4 400?

Dit werd mij gemeld door mijn mac leverancier. Mijn mac zou te traag zijn. Het past me ff nie een ander aan te schaffen.

Als panther goed draait op jouw mac doet tiger dat ook. Op mijn 867 MHz 12" powerbook (niet zo heel veel sneller dan jouw mac) is tiger vlot, merkbaar nog sneller dan panther. Dat Tiger nieuwere mac's vereist heeft meer te maken met hardware ondersteuning dan met de verwerkingscapaciteit van de processor bijvoorbeeld.

Mocht er geen andere oplossing komen, zal ik Tiger zeker gaan proberen. Maar ik kan het mij op het moment niet veroorlover dat ie ermee ophoud. Ik heb het op het moment veel te druk om mijn macje een dag offline te hebben. Enne, Panther werkt op het moment PERFECT! Ik kijk liever even hoe Tiger andere mac gebruikers bevalt wanneer deze even draait. Dus als iemand een andere oplossing heeft, Graag!

Heb hetzelfde probleem met mijn Samsung D500. Wordt ook niet ondersteund, sterker nog het wordt niet eens ondersteund in iSync 2.0

Er wordt door iSync geen enkel Samsung toestel ondersteund! Weet iemand waarom dit is? Terwijl er echt Bluetooth op zit. Foto’s sturen naar de Mac of andersom gaat prima.

[quote:9cc4cc1d16="carfield"]Ik draai mac osx 10.3.9 en heb onlangs een Nokia 6670 aangeschaft. Mijn 6600 kon prima synchroniseren met m'n macje maar de nieuwe helaas niet. Nu is mij ter ore gekomen dat ik iSinc 2.0 moet instaleren, maar ik kan 'm nergens vinden. Het is een onderdeel van Tiger, maar ik wil ff de kat uit de boom zien en durf nog niet over te gaan op 10.4. Weet iemand hoe ik mijn Nokia 6670 met mijn mac kan synchroniseren?[/quote:9cc4cc1d16]

Ik heb zelf een 6600, mijn broer een 6670. De 6600 doet het op Tiger en isync nadat ik de taal op Engels had gezet! De 6670 doet het nog steeds niet op Tiger. Al heb ik de ‘Engelse’ truc daarmee nog niet geprobeerd.

[quote:fba6530103="hunter18"]Heb hetzelfde probleem met mijn Samsung D500. Wordt ook niet ondersteund, sterker nog het wordt niet eens ondersteund in iSync 2.0

Er wordt door iSync geen enkel Samsung toestel ondersteund! Weet iemand waarom dit is? Terwijl er echt Bluetooth op zit. Foto’s sturen naar de Mac of andersom gaat prima.[/quote:fba6530103]

Ik werk in de Primafoon, KPN winkel. Hier krijgen we regelmatig deze vraag. Zelfs met een Windhos PC blijkt een samsung niet goed te syncen. Dit ligt toch aan de incompatibiliteit van Samsung tov de computers… Dus wil je kunnen syncen, koop dan een ‘echt’ toestel. Nokia bijvoorbeeld. :evil: 8)

Had binnen iSync een optie om te synchroniseren met Exchange Server; sinds Tiger is dit weg. Zou ook niet weten hoe ik het weer terug krijg. Da's wel jammer, het synchroniseerde mijn Adresboek met m'n Exchange account.

[quote:62bc4259bb="carfield"]Dit werd mij gemeld door mijn mac leverancier. Mijn mac zou te traag zijn. Het past me ff nie een ander aan te schaffen.[/quote:62bc4259bb] Laat je niet belazeren. Hier snort de Tiger op een iMac G3 DV SE 400MHz. En ik wil geen Panther meer. :)