Isync doet niet!?

Nieuwe isync werkt niet zo echt met mijn palm.. Mijn palm staat er opeens niet bij isync en bij hotsync staat die wel ingestelt om met isync te werken. .Als ik sync knopje druk op mijn palm dan start die als gewoonelijk hotsync op en dan isync maar er gebuurt niets... hij staat opgestart en that's it. Zo blijvt ook dan de hotsync steken en na enige tijd moet ik stop knopje druken waar dooe hotsync zinloos 2 minuten lang zit te draaien om te kunen stopen met syncen...

(Hier voor deed die het perfect btw)

Help?¿

[quote:26451ee77d]HotSync 3.0.0 started 03-06-2003 20:44:51
Local Synchronization
OK Install
iSync Conduit starting 03-06-2003 20:44:57
Timeout waiting for Sync Engine, exiting 03-06-2003 20:51:16
iSync Conduit synchronization failed
Lost the connection with the handheld device. 03-06-2003 20:51:16[/quote:26451ee77d]

ik heb het ook ff gecheckt maar met mijn palm geen problemen?

Vreemd.. Ik cind het maar zwaar K*t :evil: Gebruik erig vaak mijn palm. Is er iemand die me oude isync kan sturen? Is die nog erigens te downloaden? Weet iemand een andere oplosing?? :cry:

Ik had net hetzelfde probleem... na het aanklikken van de syncknop op m'n palm verscheen hij niet tussen het lijstje met m'n .Mac en iPod. Ook bleef ie zogezegd bezig met synchen en om het dan uit te zetten moets ik twee minuten wachten.

Ik heb dan vanalles geprobeerd met die programmaatjes die zo in het mapje van Palm zitten, maar dat hielp niet.

Ik heb dan de Palm Conduit opnieuw afgehaald en dan de conduit manager eens geopend… en daarna ging het syncen terug zonder problemen.

Ik heb dus zo vanalles zitten proberen en plots ging het (na dat Palm-spul opnieuw te downloaden…) Dus probeer dat eens, en als het echt niet lukt, wis dan misschien alles op je Mac van je Palm en installeer 'm opnieuw, normaal gezien heb je toch al je gegevens in je iCal en adresboek, etc., dus dan kan je 'm daarna opnieuw syncen…

Hope it 'll work!

Greetz,
Tfmichie

http://www.whiterabbits.com/MacNetJournal [quote:c84ead2ac8]If you are trying to use a Palm OS device with iSync 1.1, be sure to pay attention to the small print on the download page and grab the iSync 1.1 Palm Conduit. It will make syncing work as it did before and save you a lot of grief trying to figure out why things aren't working as they should...[/quote:c84ead2ac8]

Bedankt! Weer zo iets niet zo duidelijks. Had ik ook megemaakt met imac 400 dv. toen bleek dat je voor dat je jaguari ging instaleren een firmware update must draaien.. Scherm zwart veel gekloot maar toch gelukt. Dit is veel minder erg maat toch mischien handig om het met wat meer duidelijkheid te markeren als je iets voor die update moet draaien. 2 vrienden van me haden ook het probleem, ook niet gezien die kleine lettertjes.. maar goed nu doet die het :mrgreen:

Bedankt!