iSync en afspraken via Outlook

Ik heb nog iets vreemd voor met iSync...

Op mijn werk heb ik in iCal een “werkagenda”.
Dit syncroniseer ik via het web naar mijn thuis Mac.

Alle afspraken hierin komen goed door en ook synchronisatie via iSync naar een T630 van Ericsson lukt perfect.

Enkel met afspraken ontvangen van derden (gemaakt op PC en via Outlook) gestuurd naar iCal is er iets vreemd. Ik krijg ze wel perfect door in Cal, ook gesynchroniseerd op mijn thuis Mac en op de juiste datum en uur, maar enkel op mijn mobiel T630 staan deze steeds 2 uur later. Een afspraak van 9 uur tot 10 uur staat op de T630 van 11 tot 12 uur.

De tijden van afspraken van eigen gemaakte afspraken staan wél goed. En ook in iCal staat alles correct (ook in iCal staan “derde afspraken” correct op de juiste tijd. Zéér vreemd… :?

Iemand enig idee ?

Blijkbaar is er iets met met de tijdzone van de afspraken die je ontvangt. In je T630,.. onder 'insdtellingen, tijd en datum, geavanceerd, tijdzone,... die van mij staat op GMT +2.00u

:wink:

Bij mij staat hij GMT +1 uur en dan op zomertijd +1 uur.

Maar hoe zou het komen dat alle andere afspraken wel correct verschijnen op het juiste uur, enkel die afspraken ontvangen via het netwerk (outlook) geven dat verkeerde uur. En enkel op de T630…

:?