iSync en de Nokia 3650

Ik heb nu sinds 3 dagen een Nokia 3650 GSM. Dat is dat vreemde model met die getaltoetsen die in ene cirkel staan.

Het is een volwaardig WAP / GPRS / triband / MMS / … toestel met ingebouwd fototoestelletje.

Ik heb 't nu gesynchroniseerd met iSync 1,1. Op dit ogenblik werkt enkel de adresboeksynchronisatie. Maar dat verloopt volledig naar wens, zelfs al heb je voor dezelfde persoon meerdere emailadressen, telefoonnummers en dergelijke op je computer staan. Dus de richting computer naar GSM werkt verrassend goed. Ik heb nog geen ervaring in de omgekeerde richting.

Aja, en zelfs de persoonlijke afbeeldingen van personen worden blijkbaar meegestuurd.

Ik zal 't wel laten weten als ik nog meer functies uitgeprobeerd heb.

NB : de SonyEricson T68i heeft iets minder functies, maar is wel veel goedkoper (199 Euro versus 449 Euro)

Nicolas

als je met je Nokia3650 behalve Address Book ook iCal wilt syncen met iSync, moet je hier 'ns kijken :

http://www.macfixitforums.com/php/showflat.php?Cat=&Board=Forum38&Number=516872&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

succes !!
Toon.B
:slight_smile:

Hi Toon,

hier zat ik al heel lang… (ahum maandje…0 op te wachten! Eindelijk ook m’n afpraken syncen. Het was even uitvogelen want ik had eigen benoemde kalenders waardoor ie de verbinding blijkbaar kwijtraakte… maar nu: Home, Work en Mobiel-kalender werkt prima! Wel krijg ik in iSync (de sync gelukkig…) zoeits als dit:

[quote:ee1202b991] |Tezfoon| Device error -1 encountered pushing event “Carshow… uithof” to the phone.
|Tezfoon| Could not connect to Tezfoon.[/quote:ee1202b991]

En ook iets op m’n 3650: Toep. afgesl. ectcpadapter_008…bla bla…

maar…hij doet 't :wink:

[/quote]